استکبار و آل سعود به دنبال تجزیه و تسلط برکشورهای اسلامی هستند

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه ملت‌های مسلمان هیچ گاه مستکبران را دوست خود نمی‌دانند، گفت: استکبار و آل سعود به دنبال تجزیه و تسلط بر کشورهای اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از تسنیم، آیتالله محمدرضا ناصری در خطبههای این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه انسانها باید دستور و سبک زندگی سالم و صحیح را از ائمه اطهار(ع) بیاموزند، اظهار داشت:  انسان‌ها باید با به کار انداختن فهم خود نسبت به علم‌آموزی در راستای انتخاب مسیر سعادت و کمال اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: انسان‌های عاقل و مومن با تفکر و علم‌آموزی مسیر خود را از مسیر دشمنان دین و نظام اسلامی جدا می‌کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به دشمنی‌های متعدد دشمنان اسلام با مسلمانان، افزود:  مستکبران سعی دارند با توطئه‌های مختلف و فراوان بر ذهن و قلب مسلمانان به ویژه جوانان نظام اسلامی خدشه وارد کنند.

ناصری با بیان این مطلب که توکل و استعانت به خدا چراغ راه در پیدا کردن مسیر حق از باطل است، گفت: تمام انسان‌ها و مومنان جهان به ویژه جوانان مسلمان باید با توکل به خدا و دوری از مستکبران بیش از پیش خود را از وسوسه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی فراری دهند.

وی با اشاره به شعار امسال افزود:  امیرالمومنین علی(ع) 4 حق خیرخواهی برای ملت،  اقدام موثر برای رفاه اقتصادی و معیشت ملت، آموزش ملت و حاکم کردن تربیت اسلامی را از مهمترین حق‌های مردم بر حاکمان در نظام اسلامی عنوان کرده است.

وی تصریح کرد:  وفای به عهد و بیعت، خیرخواهی برای حاکم  به صورت آشکار و پنهان و اجابت سفارش‌ها و فرامین حاکم توسط ملت را از جمله شاخص‌ترین حق‌های حاکم بر ملت در نظام اسلامی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی باید بیش از پیش نسبت به اجابت فرمایش های مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد عمل کنند اظهار داشت:  مردم باید با خرید و تقویت تولیدات داخلی و محصولات بومی خود هر گونه وابستگی به غرب و خارج را از بین ببرند.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت فراوان انرژی هسته‌ای در کشور گفت:  تیم مذاکره کننده انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران باید با قدرت در برابر آمریکا و دیگر همراهان آن ایستادگی کنند و اگر هم قرار بر توافق است، باید توافقی مبنی بر حفظ عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران باشد.

ناصری افزود:  اگر حق حاکم بر ملت و حق ملت بر حاکم به خوبی و کامل ادا شود پرچم سعادت و علم عدالت در کشور برافراشته می‌شود.

وی با اشار به تحولات سیاسی روز در دنیا، تجزیه کشورهای مسلمان و تسلط بر آنها را مهمترین دلیل تجاوز به یمن عنوان کرد.

وی با اشاره به سکوت جوامع مختلف بین‌المللی در برابر تجاوز آل سعود به یمن گفت:  ملت‌ها و نظام اسلامی به هیچ عنوان آمریکا، انگلیس، اسرائیل و دیگر مستکبران جهان را دوست خود نمی‌داند و به هیچ عنوان به آنها اعتماد ندارد.

پایان پیام/

کد خبر 456666

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha