ارائه یک هزار و ۱۸۰ مورد خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در سال ۹۳

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، گفت: در سال ۹۳، تعداد یک هزار و ۱۸۰ مورد خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است. 

محمد اکبری با اشاره به عملکرد کمیته امداد استان یزد در زمینه فعالیت‌های حقوقی برای ارائه خدمات به مددجویان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: رفع نیازهای مددجویان در بخش‌های مختلف از جمله رسالت‌های مهم کمیته امداد است و در این راستا اقدامات موثری از سوی این نهاد صورت می‌گیرد. 

وی افزود: در سال ۹۳، تعداد یک هزار و ۱۸۰ مورد خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد خاطرنشان کرد: ازجمله فعالیت‌های قابل ذکر کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت رفع مشکلات قضایی و حقوقی مددجویان است و از آنجا که بسیاری از این افراد به سبب فقر مالی قادر به استفاده از خدمات حقوقی وکلا نمی‌شوند کمیته امداد با کمک وکلای خیر درصدد رفع برخی از مشکلات حقوقی این قشر از افراد جامعه برآمده است. 

اکبری تصریح کرد: خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان در قالب مواردی چون مشاوره و بررسی پرونده، تنظیم اظهارنامه و دادخواست، تنظیم لایحه دفاعیه، حضور در جلسات دادرسی، صدور رأی و اجرای حکم، شرکت در جلسات دادرسی مددجویی و اداری و همچنین اقدامات ثبتی و ملکی بوده است.

پایان پیام/

کد خبر 456888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha