صدور ۱۵۰مجوز فعالیت برای انجمن‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و هیئت مذهبی در استان یزد

کار‌شناس تشکل‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته ۱۵۰ مجوز فعالیت برای انجمن‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و هیئت مذهبی در استان صادر شده است. 

حجت الاسلام حسین زارع، کار‌شناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در تبیین فعالیت‌های صورت گرفته به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: در سال گذشته ۱۵۰ مجوز فعالیت برای انجمن‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و هیئت مذهبی در استان صادر شده است. 

وی افزود: در سال گذشته برای ۱۶ انجمن اسلامی و همچنین ۶ کانون فرهنگی تبلیغی از سوی این اداره کل مجوز فعالیت صادر شده است و در این راستا نیز در حال حاضر ۱۵۰۰ هیات مذهبی در استان مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند. 

کار‌شناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: همچنین در سال گذشته نیز همچنین مجوز فعالیت ۵۳۶ مجوزهیئات مذهبی، انجمنهای اسلامی، کانونهای فرهنگی تبلیغی و مراکز آموزش مداحی تمدید شده است. 

حجت الاسلام زارع گفت: اعزام و معرفی ۱۹۷ مورد هیئات مذهبی و تشکلهای دینی به مشهد مقدس و قم و جمکران، بازدید کار‌شناس تشکلهای دینی استان از هیئات، انجمن‌ها، کانون‌ها و مراکز آموزش مداحی، اجرای سرود برای اولین بار توسط مداحان و شاعران آیینی در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری همایش مسئولین هیئتهای مذهبی و مداحان و شاعران آیینی یزد در آستانه دهه فجر و هتک حرمت به پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)، صدور بیانیه به مناسبتهای مختلف، ارسال پیامک به تشکلهای دینی به مناسبتهای مختلف از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه تشکل‌های دینی استان بوده است.

پایان پیام/

کد خبر 457154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha