حضور مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد در نخستین نمایشگاه توانمندی های بانوان استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان استان یزد گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد در نخستین نمایشگاه توانمندی های بانوان استان یزد دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. 

مهدی نشاسته گر، رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد،گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد با حضور در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان یزد از ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد، دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. 

وی افزود: کمیته امداد به عنوان یکی از متولیان اصلی امر اشتغال در کشور قرار است که در سال جدید با رویکردی جامع و همه جانبه نگر زمینه اشتغال مددجویان تحت پوشش را فراهم آورد و در این راستا نیز اشتغالزایی و توانمند کردن خانواده‌های مددجوی امداد از مهم‌ترین اهداف این نهاد مقدس است. 

رییس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی و بازاریابی برای تولیدکنندگان، حمایت از زنان سرپرست خانوار و کارآفرینان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود. 

نشاسته گر با بیان اینکه ۲۰۰ غرفه در نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان یزد برپا شد، بیان کرد: بانوان سخت کوش تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد هم در این نمایشگاه با برپایی ۴۰ غرفه، محصولات تولیدی و توانمندی‌های طرح‌های اشتغال و خودکفایی خود را برای فروش و بازاریابی عرضه نمودند.

پایان پیام/

کد خبر 456880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha