سی امین جشنواره قرآنی دانشگاه های منطقه چهار کشور به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: سی امین جشنواره قرآنی دانشگاه های منطقه چهار کشور از ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

سید رضا جوادیان، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد با اشاره به میزبانی استان یزد در سی امین جشنواره قرآنی دانشگاه های منطقه چهار کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه‌های منطقه چهار کشور از ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت دو روز در یزد برگزار می‌شود. 
 
وی افزود: در این دوره از مسابقات تعداد ۶۵ نفر از دانشجویان ۲۰ دانشگاه منطقه چهار کشور انتخاب شده‌اند که در زمینه ترتیل و تحقیق برادران مجموعا ۱۵ نفر و حفظ برادران ۳۰ نفر و ترتیل و تحقیق خواهران نیز مجموعا ۲۰ نفر هستند. 
 
مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: مسابقات خواهران در سالن منتظرقائم دانشگاه یزد و مسابقات برادران در محل امامزاده جعفر (علیه السلام) استان یزد برگزار می‌شود. 
 
جوادیان تصریح کرد: زمان پذیرش پذیرفته شدگان این دوره از مسابقات ۲۱ اسفند ماه اعلام شده و شرکت کنندگان در صورت هر گونه سئوال و هماهنگی می‌توانند با افشاری، کار‌شناس فوق برنامه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد با شماره ۰۹۱۳۵۲۲۷۷۰۷ تماس حاصل کنند. 
 
لازم به ذکر است، نفرات بر‌تر این مسابقات برای مشاهده اسامی نفرات برگزیده می‌توانند به سایت farhangi.yazd.ac.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/

کد خبر 456835

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha