فراخوان شعر همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث منتشر شد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: فراخوان شعر همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث منتشر شد. 

حسن مفیدی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: فراخوان شعر همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث منتشر شد. 

وی افزود: همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث در ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود و در آن پژوهشگران عرص شعر معاصر به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی خود در زمینه آثار و اندیشه‌های اخوان می‌پردازند. 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: علاقه‌مند به شرکت در این همایش می‌توانند تا آثار تقدیمی خود به اخوان ثالث یا سروده‌های الهام گرفته از آثار و اندیشه‌های اخوان را تا تاریخ ۳۱ تیرماه به ایمیل همایش M.akhavan۱۳۹۴@gmail.com ارسال کنند.

مفیدی تصریح کرد: یکی از بخش‌های جنبی این همایش علمی، شعرخوانی شاعرانی برجسته از داخل و خارج از کشور است. در همین راستا فراخوان شعری نیز انتشار یافته است که در درگاه اینترنتی همایش به نشانی www.akhavansaales.ir در دسترس است. 

لازم به ذکر است، اشعار دریافتی در این همایش ملی پس از داوری توسط هیأت داوران، همزمان با برگزاری همایش در مجموعه‌ای منتشر می‌شود و از سه اثر برگزیده تقدیر می‌شود و شاعران آثار منتخب به قرائت آثار خود خواهند پرداخت.

پایان پیام/

کد خبر 457828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha