کسب مقام اول مسابقات فوتسال منطقه یک خراسان جنوبی توسط تیم کانون مشوکی

خبرگزاری شبستان: تیم کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب(علیه السلام) روستای مشوکی به عنوان نماینده شهرستان سربیشه موفق به کسب مقام اول مسابقات فوتسال روستایی منطقه یک خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، مسابقات فوتسال روستایی منطقه یک خراسان جنوبی با حضور 5 تیم از شهرستان های درمیان، سربیشه، قاین و خوسف و بیرجند در سالن ورزشی شهید نجفی شهر خوسف برگزار شد.

 

تیم کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب(علیه السلام) روستای مشوکی به عنوان نماینده شهرستان سربیشه موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد.

 

بر اساس این گزارش، تیم کانون فرهنگی هنری روستای مشوکی در این مسابقات در ابتدا تیم فوتسال شهرستان قاین را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و بعد از آن نیز توانست تیم شهرستان خوسف را با نتیجه 2 بر یک ببرد.

 

مسعود محمدپور، اکبر خسروی، محمد خسروی، محمد سیروسی، حسین قابل، علی قابل، مجتبی خاکشور، حسام آراسته، مرتضی خسروی و عباس قربانی به سرپرستی حسین خسروی مدیر کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب (علیه السلام) روستای مشوکی در این مسابقات شرکت کردند.

 

در پایان با حضور سرپرست هیات روستایی و عشایری استان، رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف، سرپرست هیات روستایی و عشایری این شهرستان با اهدای حکم قهرمانی از تیم برتر تجلیل شد.

 

خاطرنشان می سازد، تیم کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب (علیه السلام) روستای مشوکی در تیرماه امسال با تیم منتخب منطقه 2 استان مسابقه می دهد.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 458690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha