دیده شدن چهره واقعی امام خمینی(ره) امری مهم برای نسل جوان امروز است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یزد با اشاره به  اهمیت توجه به شخصیت واقعی امام خمینی(ره) گفت: دیده شدن چهره واقعی امام خمینی(ره) امری مهم برای نسل جوان امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام محمدحسن معزالدینی، امام جمعه موقت یزد امروز(15 خردادماه) در خطبه های نمازجمعه یزد ضمن گرامیداشت میلاد امام زمان(عج) و همچنین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: در زمان غیبت امام زمان(عج) هرکدام از ما دارای وظایفی هستیم و در این راستا نیز  وجود، غیبت و ظهور امام عصر دارای ریشه‌ای عقلانی و فطری است.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره)، تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: آنچه جرقه نهضت انقلاب و تحول جامعه را در امام خمینی (ره) به عنوان یک فقیه شیعه زد، قیام 15 خرداد و در خطر بودن سیستم اجتماعی و فرهنگی اسلام و شیعه در آن زمان بود.

حجت‌الاسلام معزالدینی خاطرنشان کرد: برداشت‌ها از شخصیت امام خمینی (ره) نباید متفاوت از شخصیت واقعی ایشان باشد و این شخصیت بزرگ نباید در بین تحریف‌های گروهی و حزبی و فردی گم شود و دیده شدن چهره واقعی امام خمینی(ره) در بین نسل امروز،  همان‌گونه که در زمان حیات ایشان بوده، بحثی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: دست اندرکاران و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به خوبی می‌دانند که اگر توافقی خارج از چهارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شود از نظر ملت ایران فاقد اعتبار است.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: رهبری بارها فرموده‌اند که این پنج کشور همواره به دنبال بهانه‌جویی هستند تا قضیه را به نفع خود و ضرر طرف مقابل تمام کنند و در این راستا نیز تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باید بیش از پیش مراقب توطئه دشمنان در نوع، نگارش و متن توافق نامه هسته‌ای باشند.

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 463220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha