تحریف شخصیت امام (ره) به مراتب سهمگین تر از تحریم ها است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اهمیت معرفی و تبیین شخصیت امام (ره) به جامعه گفت: تحریف شخصیت امام (ره) به مراتب سهمگین تر از تحریم ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریفی حسینی کوهستانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد  امروز(۲۳ خرداد) در جمع مبلغین و مبلغات استان یزد با عنوان «طلایه داران همدلی و همزبانی» در مسجد روضه محمدیه یزد، با اشاره به حضور آیت الله نوری همدانی در یزد گفت: هنوز عطر و بوی حضور مراجع در استان یزد وجود دارد که این حضور پربرکت و بسیار مناسب بود.

وی افزود: جامعه نیاز به سخنگوی دین یعنی روحانیت دارد و در هر بخشی از کشور این نیاز است که دستگاه های استان یزد نیز در این راستا با توجه به اهمیت حضور علما در استان و بین مردم دستگاه های مختلف خواستار برگزاری چنین جلسه ای شدند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بر جویایی علم از مهد تا لحد تاکید شده و در استان یزد نیز تعدادی بی سواد وجود دارد از علما و مبلغین درخواست می شود که در منابر با تاکید بر سواد، این افراد را ترغیب به سوادآموزی کنند.

حجت الاسلام کوهستانی تصریح کرد: یکی از مباحث در خصوص تحریم ها است که قرآن کریم راه برون رفت از آن را کامل بیان کرده و در تاریخ اسلام نیز این امر را به خوبی از دل بدترین تحریم ها بدست آورده ایم که شعب ابی طالب از جمله این تحریم ها است که با تدبیر این تحریم به فرصت تبدیل شد.

وی ادامه داد: امیدواریم که روزی تحریم خدایی نشویم و ولایت خداوند از ما گرفته نشود زیرا در این صورت همه چیز را از دست خواهیم داد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد ادامه داد: بحث تدبیر امری مهم است و تدبیر امور نیز برای ما لازم است.

حجت الاسلام کوهستانی بیان کرد: خطراتی که ما با آنها مواجه هستیم، تحریم نیست بلکه تحریف امام و شخصیت و اندیشه ها و اعتقادات امام خطری بسیار بزرگ تر است که مقام معظم رهبری نیز بر ان تاکید کردند.

وی با اشاره به مسائل هسته ای ادامه داد: امیدواریم دولت مردان کشور ما، تاکیدات مقام معظم رهبری را برآورده کنند و در این راستا نیز همه مردم یزد پشتیبان دولت هستند.

پایان پیام/

کد خبر 464906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha