مسابقه عکس «ماه خدا» در کلیبر برگزار می ‌شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر از برگزاری ‌مسابقه‌ عکاسی با تلفن همراه، با عنوان «ماه خدا» همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

عدالت دهقانپور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،  ابراز داشت: ابزار هنر رساترین و تاثیرگذارترین ابزاری است که می تواند در گسترش مفاهیم متعالی دینی و انسانی نقش ایفا کند.

وی افزود: مسابقه عکاسی«ماه خدا» با هدف ترویج فرهنگ انسان ساز ماه مبارک رمضان و به تصویر کشیدن  آداب و رسوم خاص منطقه در این ماه برگزار می ‌شود.

دهقانپور با اشاره به موضوعات این مسابقه اظهار داشت: موضوعات مسابقه شامل جلوه های معنوی ماه مبارک رمضان، ثبت لحظات بندگى مخلوق در برابر خالق خویش، سفره های سحری و افطاری و دیگر موضوعات مرتبط با ماه رمضان ا‌نتخاب شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر با اشاره به زمان شرکت در این مسابقه گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 30 تیرماه جاری به آدرس kaleybarmahekhoda@gmail.com ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر علاقمند مى تواند حداکثر ۵پنج عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و فایل  عکس ها برطبق خروجی تلفن همراه و بدون تغییر سایز بوده و عکس های ارسالی باید فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد.

پایان پیام/

کد خبر 466644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha