مزد افرادی همچون شهید صدوقی از سوی خداوند، شهادت است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت شهادت شهدای هفتم تیر وشهید صدوقی گفت: مزد افراد مجاهدی همچون شهید صدوقی از سوی خداوند، شهادت است.

به گزارش خبرنگار شبستان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه  امام جمعه یزد امروز(5 خرداد) در خطبه‌های نمازجمعه یزد ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و اهمیت مبارزه با نفس گفت: روزه داری بهترین را  جلوگیری از نفوذ شیطان در انسان است و از این طریق می توانیم نفس را در کنترل خود درآوریم.

وی افزود: پذیرش اصول دین مهمترین دلیل اختلاف شیعیان و اهل سنت است زیرا جانشینی پیامبر اکرم(ص) در بین برادران اهل سنت به درستی درک نشده است و در حالی که شرایط حاکم و جانشین پیامبر عدالت و معصومیت است.

امام جمعه یزد همچنین ضمن گرامیداشت وفات حضرت خدیجه (س) در 10 ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه بانویی پرهیزکار و مدیر و مدبر و موحد بود که همه دارای خود را در راه امور اسلام و مسلمین اهدا کرد و یاریگر پیامبر اکرم(ص) بود.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: شهدای 7 تیر به ویژه شهید بهشتی سرشار از ایمان، صداقت، روحیه مجاهدت در راه خدا و کمک به مظلومان بودند و این شهیدان یزدی در این روز نمونه‌ای بارز از ولایت‌مداری و ایثارگری‌های مردم استان یزد در انقلاب بودند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی گفت: شهید صدوقی نیز عمر و زندگی خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب صرف کرد و خداوند نیز پاداش این همه مجاهدت وی را شهادت قرار داد.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در استان یزد امر مهم در همکاری استان ها و استانداران استان های همجوار برای رفع مشکلات و وحدت و یکپارچگی است.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: ما افراد خوب و نظرات خوب در کشور بسیار داریم اما باید در عمل جدی باشیم و خودکفایی را در درون خود نهادینه کنیم زیرا ما خود می‌توانیم نیازهای داخل کشور را با کمک خداوند متعال تامین کنیم که نمونه آن پیشرفت‌های چشمگیر در بحث انرژی هسته‌ای است.

پایان پیام/

کد خبر 468311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha