جشنواره بین المللی فیلم کوتاه با موضوع محمد(ص)، پیامبر صلح برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد با اشاره به فعالیت های قرآنی ملی و بین المللی گفت: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه با موضوع محمد(ص)، پیامبر صلح برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته (۱۳تیر) در نشست کارگروه کارشناسی تبلیغ و ترویج قرآن در یزد گفت: در حوزه قرآن باید تولیدات فاخر با رویکرد هنری داشته باشیم.

 

وی با اشاره به فعالیت های قرآنی در سطح کشوری و بین المللی افزود: اولین جشنواره ملی شکوه شکیبایی و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه با موضوع محمد(ص) پیامبر صلح توسط این معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره به ۷ زبان ترجمه شده است و جوایزی نفیس برای آثار برتر پیش بینی کرده ایم.

 

حجت الاسلام حشمتی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فرهنگ قرآنی توجه ویژه ای دارد و در این راستا نیز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر معاونت قرآنی سه معاونت مطبوعاتی، سینمایی و هنری نیز درگیر کارهای قرآنی شده‌اند.

 

وی بیان کرد: در وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز معاونت ها مشغول انجام کارهای قرآنی شده‌اند اما همه اینها زمانی نتیجه می‌دهد که نقشه راهی مقابل روی آنها قرار گیرد.

 

در این نشست هریک از اعضاء نیز نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء برنامه های قرآنی در سطح استان یزد را عنوان کردند.

 

لازم به ذکر است، حجت الاسلام حشمتی در سفر یک روزه خود به استان یزد از هشت موسسه قرآنی در استان یزد بازدید کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 470244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha