نشست هماهنگی برنامه های دهه کرامت در یزد برگزار شد 

خبرگزاری شبستان: نشست هماهنگی برنامه های دهه کرامت با عنوان «۱۰ روز، ۱۰ مسجد» در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برنامه های دهه کرامت با با عنوان « 10 شب، 10 مسجد» با حضور محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و محمدرضا دشتی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد امروز( 22 مرداد) در یزد برگزار شد.

محمدرضا دشتی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در این نشست با اشاره به برنامه های دهه کرامت گفت: با توجه به اهمیت بزرگداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد اقدام به برگزاری جشن هایی با عنوان « 10 شب، 10 مسجد» کرده است.

وی افزود: این طرح از 24 مرداد تا 2 شهریور است که با پیگیری ها انجام شده، این جشن ها با حضور خدام حرم رضوی و حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: یکی از جاهایی که ما می توانیم برای برنامه های فرهنگی به خوبی برنامه ریزی کنیم، کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

دشتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان یزد به عنوان پایلوت به عنوان حضور خدام حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) انتخاب شده است، امیدواریم با همراهی و همکاری بخش های مختلف از جمله کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد این جشن ها با شکوه برگزار شود.

وی ادامه داد: هدف از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد استفاده از ظرفیت های شهرستان ها است که در این راستا نیز مساجد از ظرفیت های مختلفی برخوردار هستند و می توانیم برای برنامه های فرهنگ و اجتماعی برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: ما مسجد را به عنوان محور و سنگر در جنگ نرم می دانیم و هر مسجد در هر محله ای می تواند از مساجد به عنوان شاخص استفاده کنیم.

 

کد خبر 478625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha