خبرنگاران مبلغان ارزش های اسلامی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج رسانه استان یزد با اشاره به اهمیت فعالیت خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران باید با گفتمان سازی در راستای پیاده سازی ارزش های اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری گام بردارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید حسین راسخی، مسئول بسیج رسانه استان یزد امروز(17 شهریور) در مراسم اختتامیه دوره آموزش خبرنگاری که با همکاری خبرگزاری شبستان در استان یزد، روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد و بسیج رسانه یزد برگزار شد، با اشاره به اهداف این دوره گفت: دوره آموزش خبرنگاری در راستای اتحاد و انسجام رسانه ای و تقویت جبهه رسانه ای انقلاب در تمامی شهرستان های استان یزد برگزار شد.

وی افزود: رسالت رسانه ها در استان بسیار سنگین است به نحوی که با وجود سه هزار و 875 شهید در استان یزد می توان به خوبی بر روی زندگی آنها برنامه ریزی کرده و آنها را به عنوان الگویی برای جامعه معرفی کنیم.

مسئول بسیج رسانه استان یزد خاطرنشان کرد: ما باید به هر نحوی در مقابل هجمه های دشمنان بیایستیم و اگرچه ما زمانی در جنگ سخت به خوبی در مقابل دشمنان ایستادیم ولی امروز دشمنان با جنگ نرم به مراتب با برنامه ریزی های پیچیده تر در حال هجوم به سمت ایران هستند.

راسخی تصریح کرد: جنگ نرم امروز شهدایی را به دنبال خود دارد که ارج و قرب این شهدا به مراتب بیشتر است زیرا در جنگ نرم دشمن دائما در حال سربازگیری است.

وی ادامه داد: ارتقای سطح سواد جامعه یکی از اساسی ترین موضوعات در جنگ نرم است زیرا در این راستا ممکن است هر کدام از افراد بدون اینکه بفهمند به عنوان زبان دشمن در انقلاب ایفای نقش کنند و این آگاهی می تواند از این برنامه ها جلوگیری کند.

مسئول بسیج رسانه استان یزد افزود: ما رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی می خواهیم تا بتوانیم انسان در تراز اسلامی را به جامعه نشان داده و معرفی کنیم و با فکری جهانی زمینه ساز ظهور باشیم.

راسخی ادامه داد: شما خبرنگاران باید به عنوان مبلغان سطح جامعه باشید و با شروع فعالیت های خود از خانواده،  در راستای گفتمان سازی و پیاده سازی بیانات مقام معظم رهبری و امام خامنه ای گام بردارید.

وی ادامه داد: رسانه ها ۲ وظیفه عمده برعهده دارند که شامل دستور روزانه برای آحاد جامعه و بسیج افکار عمومی و همچنین جهاد برای افکار خود است که باید با فرهنگ خود و ارزش های قرآنی، در راستای استکبار ستیزی داشته باشیم.

کد خبر 484733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha