حضور هیئتی از رادیو قرآن در منزل شهید "حسن دانش"

خبرگزاری شبستان:هیئت اعزامی از رادیو قرآن برای دیدار با خانواده استاد حسن دانش ، قاری مهاجر الی الله چهارشنبه هفته جاری به یزد سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان،  هیئت اعزامی از رادیو قرآن برای دیدار با خانواده قاری مهاجر الی الله استاد حسن دانش چهارشنبه هفته جاری با حضور مدیران و برنامه سازان این شبکه به یزد سفر می کنند.

 

گفتنی است به تصمیم ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی الله و پیش بینی های صورت گرفته هیئتی متشکل از مدیران و برنامه سازان شبکه رادیویی قرآن در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهدای جامعه قرآنی که در واقعه تاسف بار منا جان خود را از دست داده اند در منزل آنها حضور خواهند داشت.

 

بر همین اساس این دیدار روز چهارشنبه 22 مهرماه در شهر یزد محل سکونت شهید حسن دانش برگزار می شود. همچنین در این دیدار صالح اطهری فرد سرپرست کاروان قاریان اعزامی به حج تمتع و جمعی از تهیه کنندگان و برنامه سازان رادیو قرآن حضور دارند.

 

گفتنی است جمعی از استادان و فعالان قرآنی شهر یزد نیز در این دیدارها حضور یافته و مقرر است همزمان با حضور این هیئت در شهر یزد و مقارن با غروب آفتاب محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان قرآن در جوار امامزاده جعفر (ع) شهر یزد برگزار شود.

 

کد خبر 493236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha