اعزام ۴۲۰ مبلغ و مبلغه در دهه اول محرم به نقاط مختلف استان یزد

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در دهه اول ماه محرم بیش از ۴۲۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان یزد اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گفت: در دهه اول ماه محرم بیش از 420 مبلغ  و مبلغه به نقاط مختلف استان یزد اعزام می شوند.

وی افزود: از مجموع مبلغین و مبلغات اعزامی 350 نفر مبلغ و 78 نفر مبلغه می باشند که در دهه اول محرم در نقاط مختلف استان یزد به تبلیغ خواهند پرداخت.

کارگر با اشاره به حضور برخی از روحانیون غیر بومی در استان گفت: 155 نفر مبلغ و پنج نفر مبلغه به همت دفتر تبلیغات حوزه در دهه اول محرم به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت، برگزاری گفتمان های دینی، پاسخگویی به سوالات شرعی،سخنرانی، حضوردر هیات عزاداری از جمله فعالیت های مبلغین اعزامی در دهه اول ماه محرم است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: معارف اسلامی، احکام، فلسفه عاشورا، درس گرفتن از حماسه عاشورا، مبانی ارزشی انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و بصیرت دینی، ترویج سبک زندگی دینی و گسترش صله رحم، ترویج فرهنگ قرآنی و فضایل اخلاقی و غیره از جمله مباحث مورد مبحث مبلغین و مبلغات اعزامی در این ایام است.

 

 

کد خبر 495325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha