تشکل های دانشجویی هسته پژوهشی محیط زیست تشکیل دهند

خبرگزاری شبستان: معاون رئیس جمهوری در دانشگاه یزد با اشاره به اهمیت محیط زیست در جامعه جهانی گفت: ما از تشکل های دانشجویی خواستاریم تا هسته پژوهشی محیط زیست تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور روز گذشته (14 آذر) در نشست دانشجویی به مناسبت 16 آذر در دانشگاه یزد گفت: دانشجویان انقلاب اسلامی ار ابتدای انقلاب اسلامی در برابر ظلم ایستادگی کردند و در زمان های مختلف نیز نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی افزود: جنبش های دانشجویی و دانشجویان در انقلاب اسلامی از ابتدا فعال بوده اند و یکی از مولفه های اساسی انقلاب اسلامی نیز همین جنبش های دانشجویی هستند.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دوران های زندگی ما دوران دانشجویی بود که با آشنایی با امام(ره) از دیدگاه های ایشان نسبت به زن و اجتماع و جامعه و سیاست آشنا شدیم و بسیاری از نگرانی های ما برطرف شد که این انتخابی برای و تاثیرگذار برای ما بود.

ابتکار تصریح کرد: امروز مردم در انتخابات 92 با انتخاب آگانه تغییرات را رقم زدند و خواستند تا با انتخاب خود اعتدال را داشته باشند که روحانی را نیز به این رویه انتخاب کردند.

وی ادامه داد: ایجاد اعتدال در جامعه یکی از خواسته های مهم در حضور در انتخابات بود که امروز نیز باید در دانشگاه ها با وجود آرا و تضارب تفکرات این اعتدال نیز وجود داشته باشد.

معاون رئیس جمهوری بیان کرد: دولت یازدهم گام های اساسی را برداشته است که در بحث سیاست خارجی نیز تیم مذاکره کننده و آقای ظریف فعالیت های بسیار خوبی را داشته اند که امیدواریم این تحریم ها که اثرات منفی بر زندگی مردم داشته است برداشته شود.

ابتکار بیان کرد: یکی از خواسته های ما از دانشگاه ها تلاش در زمینه محیط زیست است و تشکل ها و جریان های دانشجویی نیز می توانند با ایجاد هسته محیط زیست در تشکل خود در این زمینه فعالیت کنند تا بتوانیم به خوبی فعالیت کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم نیز دانشجویان سوالات خود را مطرح کردند.

 

کد خبر 505543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha