برگزاری جشنواره نوجوان سالم در لرستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، از برگزاری جشنواره استانی نوجوان سالم در این استان خبرداد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  گودرز کریمی فر، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز( 20 دی) در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: ارائه آموزش به جوانان و خانواده های مهم ترین راه کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

وی افزود: تلاش برای توانمند سازی فرهنگی دانش آموزان و آگاه کردن آنان نسبت به مسائل اجتماعی در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

 

کریمی فر، اظهار داشت: در این راستا کارگاه های آموزشی در کنار برنامه های تعلیم و تربیت برای دانش آموزان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت تلاش می کند با ارائه آموزش های مختلف به نسل جوان برای نهادینه کردن زندگی سالم در بین مردم  اقدام کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، از برگزاری جشنواره «نوجوان سالم» در استان خبردادو اذان داشت: در این جشنواره تلاش خواهد شد دانش آموزان با آسیب های اجتماعی همچون  اعتیاد آشنا شوند.

 

وی تصریح کرد:  همچنین با اجرای طرح‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در جشنواره جوان سالم تلاش می شود، از ظرفیت‌های فرهنگی  برای مقابله با عوارض سوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده شود.


کریمی فر، گفت: همچنین در جهت تقویت فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی،30 هزار جلد با عنوان پیشگیری از مصرف مواد مخدر در مدارس لرستان توزیع خواهد شد.


غلامرضا آقامیرزایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان،  گفت: عملکرد آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر است.


وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر برای 28 هزار فرهنگی استان لرستان، ادامه داد: کاری به این گستردگی و آموزش 28 هزار فرهنگی برای فرهنگ‌سازی پیشگیری از مواد مخدر در مدارس بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است.

کد خبر 514214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha