آموزش، مهمترین مبحث در رابطه کارگر و کارفرما است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت بحث آموزش در بخش های مختلف گفت: آموزش، مهمترین مبحث در رابطه کارگر و کارفرما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، امروز ( 20 بهمن) در نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استانداری یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: شورای هماهنگی، همان هم افزایی را در بر دارد و در این راستا نیز به منظور بهره برداری بهتر و ارائه راهکارها جلسات انجام می شود.

وی افزود: از گذشته دور روابط کارگر و کارفرما مطرح شده است اما امروز 12 دستگاه در این راستا تلاش دارند که نشان از اهمیت جامعه کارگری در کشور است و هرچه رابطه بین این دو بیشتر باشد پیشرفت بهتر کمی و کیفی خواهیم داشت.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: استان یزد با توجه به اینکه استانی صنعتی، معدنی است و در عین حال نیز استانی فرهنگی است فرصت های بهتری در استان در ارتباط با ایجاد اشتغال و رفاه کارگران دارد.

میرمحمدی بیان کرد: خوشبختانه در استان کارفرمایان ما سودجو نیستند و روابط مناسبی برای کارگران دارند و احساس منافع مشترک در کار دارند که این احساس به خوبی توانسته است از مشکلات پیشگیری کند.

وی ادامه داد: بحث آموزش مستمر، آشنایی کارفرمایان با تکنیک های روز از جمله آموزش های مهم است زیرا عدم توجه به آنها ما را با مشکلات رو برو می کند و در این راستا نیز تاکید ما به واحدهای مختلف اهمیت به آموزش است.

استاندار یزد تصریح کرد: امروز مساله بحث بازارهای هدف مهمترین تاکیدات ما است که باید همه ابعاد کارگری و کارفرمایی را در نظر داشته باشیم و وقتی مدیریت درآمد هزینه است بسیاری از هزینه های نابجا جلوگیری می شود.

میرمحمدی گفت: ما باید همه زمینه ها را با یکدیگر ببینیم و آنها را مکمل یکدیگر ببینیم و از این طریق محیط کارگری و کارفرمایی را باعث پیشرفت خود بدانیم.

 

 

 

کد خبر 522288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha