اولین مراسم یادواره شهدای دانشجو معلم استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: اولین مراسم یادواره شهدای دانشجو معلم استان یزد با حضور خانواده شهدی الله دادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اولین مراسم یادواره شهدای دانشجو معلم استان یزد شب گذشته( ۲۵ بهمن) با حضور خانواده شهید الله دادی، حاج عظیم ابراهیم پور، معاون قرارگاه خاتم الاوصیا در سالن تربیت معلم استان یزد برگزار شد.

فضل الله رضایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان یزد گفت:  این یادواره‌ها و برگزاری آن کوچکترین و کمترین وظیفه ما در برابر عظمت مقام شهدای ماست چرا که همه شهدا بر گردن ما حق فراوانی دارند.

وی افزود:همه شهدای ما بالاخص دانشجو معلمان ما انسانهای فرهیخته‌ای بودند که هرچند امروز در میان ما نیستند اما خط و پیام آنها همواره همچون چراغی فرا راه ما بازماندگان است.

حاج ابراهیم عظیم پور، معاون قرارگاه خاتم الاوصیا (صلوات الله علیه و آله و سلم) نیز در این مراسم با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: ما در دوران دفاع مقدس جوانانی همچون شهید عباس علی فتاحی داشتیم که دشمنان سر از تن او جدا کردند و با دستانی بسته او را به شهادت رساندن اما حاضر نشد به انقلاب و امام خود پشت کند.

وی افزود: ما امروز باید با اقتدا به دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کنیم و معتقد باشیم که جوانان ما می توانند با ارزش های انقلابی خود در مقابل دشمنان بایستند و حتی اگر 50 کشور نیز در مقابل ما بیاستد  آنها حتی یک قدم از ارزش های خود عقب نمی کشند.

معاون قرارگاه خاتم الاوصیا تصریح کرد: ما باید ظرفیت های خود را بشناسیم و بدانیم که شناخت خود در زمان جنگ واقعی یکی از وظایف مهم ما است.

در ادامه این مراسم نیز سید صادق آتشی از خوانندگان انقلابی و دانشجوی استان یزد و همچنین گروه سرود عاشقان ولایت به اجرا پرداختند و در پایان این مراسم نیز از خانواده شهید الله دادی تجلیل شد.

لازم به ذکر است، این مراسم به مدت دو شب در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد و با گرامیداشت یاد و خاطره 72شهید دانشجو معلم استان یزد برگزار می شود.

کد خبر 523652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha