مبارزه علیه تروریسم ساختگی

پلیس آمریکا برای ضبط تصویری کارآمدی از خود در ذهن شهروندان آمریکایی صحنه های جنایی را با عنوان اقدامی تروریستی طراحی می کنند و خود را مبارز همواره پیروز علیه تروریسم می قبولانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در 28 آگوست 2008 دو شهروند آمریکایی از تکزاس در تجمع اعتراض آمیز مردمی علیه کنوانسیون ملی جمهوری خواهان شرکت کردند و با دادن شعارهای ضد دولتی اعتراض خود را علیه جنگ عراق و تروریسم اعلان کنند.اما سفر پر از امید آنها به صحنه تظاهرات به یک فاجعه به پایان رسید.
بردلی کرودر و دیوید مک کی دو جوان آمریکایی این راه را پیمودند تا به عامل برگزاری تظاهرات و تنظیم کننده شعارهای ضد حکومتی بپیوندند، اما به محض حضور در تظاهرات و سر دادن شعار های از پیش تعیین شده در یافتند که عامل برگزاری تظاهرات جاسوس و عامل اف بی آی است که بعد از اوج گرفتن خشم مردمی از پلس خواست تا در یک اقدام غافلگیرانه همانگونه که یک گروه تروریستی را قرار است دستگیر کنند به مردم حمله و آنها را سرکوب کنند.
در حالیکه این دو جوان آمریکایی در کنار هزاران معترض آرزوی تغییر را در سر می پروراندند به جرم شرکت در اقدامات تروریستی راهی زندان آمریکا شدند.
در حالیکه رسانه های آمریکا با انتشار فیلم های گرفته شده از این تظاهرات نشان دادند کسانی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند خود دست به اقداماتی از چنین دست می زنند.
دو جوان آمریکایی که از خانه ها و اغوش خانواده هایشان با انگ تروریست به زندان های اف بی آی منتقل شده بودند سوژه بسیاری از فیلم سازان آمریکایی را از آن خود کردند ومحققان و خبرنگاران این کشور با پوشش خبری از فعالیت پلیس اف بی آی این ارگان را توانمند در شناسایی تروریسم معرفی کردند.
کرودر و مک کی تنها قربانیان این سیاست آمریکایی نیستند بلکه این بازی پلیسی بارها در این کشور تکرار شده است.کرودر در توصیف شرایط خود بارها اظهار کرد: فضای سرکوب گرایانه پلیس آمریکا شبیه یک میدان جنگی است.
سرنوشت این دو جوان بعد از آزادی درست همان چیزی است که پیش بینی می شد هر دو آنها بعد از تجربه انواع گوناگون شکنجه ها تلاش کردند در یکی از تظاهرات دیگر این بار به شکل واقعی یک اشوبگر ظاهر شوند و با درست کردن بمب های دست ساز قصد داشتند به سمت خودروهای پلیس آنها را پرتاب کنند.
پلیس اف بی آی نیز که آنها را زیر نظر داشت این بار با افتخار آنها را به نام تروریست دستگیر و بدترین شکنجه های الکترونیکی را به آنها اعمال کرد.
مک کی به خاطر دامی که به اظهار خود پلیس اف بی آی برایش طراحی کرده بود به سی سال حبس محکوم شده است.
جالب است که یکی از اتهاماتی که در پرونده آنها ثبت شده است حمل اسلحه هایی است که هرگز به نام آنها خریداری نشده و شاید آنها هرگز طرز کار با آن را آموزش ندیده اند اما به همین خاطر محکومیت آنها چند برابر سنگین تر شده است.
به گزارش آلتر نت، هر پلیس آمریکا که به عنوان جاسوس باعث فریب جوانان شده و چنین اقدامی را سبب شود حقوق چند برابری را از آن خود می کند که در قانون پلیس اف بی آی ساخت چنین صحنه های تروریستی به نام « تروریست خانگی» شهرت دارد.
 

کد خبر 52475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha