مراسم گرامیداشت ۱۸ اسفند در خراسان جنوبی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۸ اسفند در بیرجند و طبس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار امروز (5 اسفند) در جلسه برنامه ریزی مراسم 18 اسفند اظهار داشت: ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور بر اساس مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی در 18 سال 1371 تاسیس شده است.

 

وی با اشاره به ثبت این روز در تقویم رسمی کشور از امسال افزود: در همین راستا مراسم گرامیداشت و تجلیل از فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی همزمان با 20 اسفند در بیرجند برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از حضور یک مهمان ویژه در این همایش خبر داد و گفت: همچنین مراسم گرامیداشت مراسم 18 اسفند در منطقه ویژه طبس نیز به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه های دیگری نیز به همین مناسبت خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان، سخنرانی قبل از خطبه ها به منظور تشریح اهداف راه اندازی کانونهای مساجد، دیدار با مسئولان برجسته استان از جمله امام جمعه و فرمانده سپاه استان از جمله این برنامه هاست.

 

حجت الاسلام سبزه کار همچنین از اعزام دومین کاروان نور (حامل تجهیزات کانونهای فرهنگی هنری جدیدالتاسیس) به شهرستان ها خبر داد و اظهار داشت: همچنین در این ایام کانونهای جدیدالتاسیس نیز افتتاح می شوند.

 

گفتنی است، ستاد گرامیداشت ۱۸ اسفند در خراسان جنوبی متشکل از کمیته های « پشتیبانی، رسانه، تبلیغات و دعوت، نمایشگاه و اجرایی» با مدیریت مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد استان تشکیل شده است.

 

کد خبر 525942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha