چهارمین دوره آزمون حفظ قرآن کریم برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: چهارمین دوره آزمون حفظ قرآن‌کریم در دو بخش کتبی و شفاهی در حال برگزاری است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام سهرابی از برگزاری چهارمین دوره آزمون حفظ قرآن کریم خبر داد و اظهارداشت: چهارمین دوره آزمون حفظ قرآن‌کریم در مرحله شفاهی در دو بخش خواهران و برادران در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه بخش شفاهی این آزمون از یکم تا 12 اسفند به ‌صورت شهرستانی و در بقاع متبرکه، مساجد و مراکز قرآنی در حال برگزاری است، افزود: آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در 13 اسفند برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: کسانی می‌توانند در آزمون کتبی پایانی شرکت کنند که در آزمون شفاهی شرکت کرده باشند.

 

وی با بیان اینکه آزمون کتبی به ‌صورت متمرکز در هر شهرستان و در 9 مکان  برگزار می‌شود، ادامه داد: سهمیه استان خراسان شمالی در طرح تربیت حفاظ قرآن کریم  14 هزار نفر در سطوح مختلف است.

 

حجت الاسلام سهرابی  با بیان اینکه با استقبال مردم و قرآن‌آموزان استان سهمیه تربیت حافظان خراسان شمالی  محقق شد،‌ گفت: چهارمین آزمون حفظ قرآن کریم در 11 رشته حفظ جزء 30، جزء یک و 30، جزء یک، دو و 30، پنج جزء اول، 10 جزء اول، 15 جزء اول، 20 جزء اول، حفظ کل، 150 حفظ موضوعی قرآن، 300 حفظ موضوعی قرآن و 120 حفظ موضوعی قرآن از کتاب «مسافران آسمان» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 527614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha