خیر دنیا و آخرت در توسل به اهل بیت(ع) است/  پشتیبانی از ولایت فقیه دسیسه دشمنان را خنثی می کند

خبرگزاری شبستان: مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مراسم سالگرد شهادت امام هادی(ع)در همدان گفت: خیر دنیا و آخرت و راه رسیدن به سعادت واقعی در الگو گیری و همرنگ شدن با اولیاء و مقربین درگاه الهی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی، مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شب گذشته(22 اردیبهشت) در مراسم شهادت امام هادی(ع) در شاهزاده حسین (ع) همدان گفت: امام هادی(ع) ویژگی های اخلاقی منحصر به فردی داشت که در سن 8 سالگی به مقام امامت رسیدند.

 

وی افزود: راه رسیدن به کمال و قرب الهی توسل به اهل بیت(ع) و قدم برداشتن در مسیر بزرگان و مقربین الهی در تمام اعصار بویژه در عصر کنونی است.

 

وی به جایگاه زیارت کبیره اشاره کرد و ادامه داد: قرائت این زیارت نامه بسیار ارزشمند است و شاه بیت ملاقات با بزرگان دین است.

 

نایب رئيس مجمع نمایندگان حوزه علميه قم  اظهار داشت: در عصر کنونی نیز پیروی از ولایت فقیه راه مقابله با دسیسه دشمنان و مصون ماندن از  تهاجمات دشمنان است.

 

حجت الاسلام  رضوی گفت: عشق و ارادت مردم به خاندان اهل بیت (ع) در هر مقطعی از تاریخ متبلور می‌شود  و توفیق خدمت به محبان و عزاداران ائمه اطهار(ع) نصیب هر انسانی نمی‌شود ، باید شاکر باشیم که خداوند این توفیق را نصیب ما کرده است.

 

وی  افزود: حسینی بودن و عشق به ائمه معصوم (ع) بزرگترین افتخار هر شیعه و بالاترین مقام و منصب دنیوی و اخروی است.

 

کد خبر 535377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha