سخنرانی فرمانده نیروی دریایی سپاه در کنگره شهید منتظر قائم در یزد

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریک به طبس گفت: کنگره بزرگداشت شهید منتظر قائم با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر امروز( 1 اردیبهشت) در نشست خبری افتتاحیه کنگره شهید منتظرقائم گفت: با توجه به سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس پنجم اردیبهشت ما برنامه های متفاوتی را در این روز برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: شهید شاخص امسال شهید منتظر قائم معرفی شده است که با توجه به یزدی بودن وی، ما در استان کنگره ای برگزار خواهیم کرد و با توجه به ویژگی نفوذ و شکست آمریکا و جهانی بودن این شهید شاخص، کنگره ای را در پنجم اردیبهشت ماه جاری آغاز کرده و اسفندماه نیز این کنگره برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: 8 کمیته برای این کنگره ایجاد شده است که مراسم آغاز به کار این کنگره نیز 5 اردیبهشت ماه جاری در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد و با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار می شود.

فتوحی تصریح کرد: این شهید ادامه دهنده راه سرخ حضرت امام(ره) در پیش از انقلاب، حین انقلاب و بعد از انقلاب تحت امر شهید صدوقی بود که روحیه ای همانند شهدای صحرای کربلا داشت و با سینه ای سپر کرده آماده حضور در ماموریت ها بود.

وی ادامه داد: فرماندهی شهید منتظرقائم در قلب ها بود و با تمام توان در مقابل دشمنان ایستاد و با معرفت، شناخت از قرآن امام(ره)را شناخت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: این شهید با بصیرت در جنگ سخت و روانی در مقابل دشمنان ایستاد و فرمانده ای اهل تحجد و شب زنده داری بود که شب ها صدای گریه او شنیده می شد.

فتوحی تصریح کرد: شهید منتظر قائم در تمامی عرصه ها با اقتدار و با حالتی انقلابی فرماندهی کرده و با تواضع و فروتنی با تدبیر عمل می کرد و اقدامی به موقع و اثر بخش داشت.

وی ادامه داد: برنامه های در رابطه با شهید شاخص در هفته دفاع مقدس است که اجرا و بازسازی کل واقعه صحرای طبس در موقعیت شهید رشیدی از جمله برنامه های شاخص این روز است. 

کد خبر 537849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha