حامیان تروریسم از تاثیر جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا هراس دارند

خبرگزاری شبستان: معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اثرگذاری برگزاری مجامع اسلامی با حضور جمهوری اسلامی گفت: حامیان تروریسم از تاثیر جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا هراس دارند .

سامان نیازی، معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتمین کنفرانس بین المللی جهان اسلام به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: امیدواریم با برگزاری اینگونه مجامع اسلامی، خلاها و موانع موجود اتحاد جهان اسلام برطرف شود.

وی افزود: امروز می بینیم اروپا ، مرز های خود را برداشته اند و اتحادیه تشکیل داده اند حال ما که پیامبر و دین رحمت و برادری داریم چرا یک اتحاد منسجم و اثرگذار نداشته باشیم ، بدون شک با اتحاد بیش از پیش جهان اسلام موقعیت و منافع استکبار به خطر می افتد .

معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: غرب از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک تجربه موفق دموکراتیک با زیربنای اسلامی هراس دارد  و ما باید در اینگونه مجامع ارتباطات خوبی برقرار کنیم و نقش رسانه ها در این امر بسیار مهم است .

نیازی ادامه داد: اندیشمندان جهان اسلام باید به اشتراکات بپردازند و از هرگونه مباحث تفرقه انگیز دوری کنند  واین مجمع و مجامع مشابه ، فرصتی برای بررسی دقیق و یافتن راه حل های مناسب برای اتحاد هرچه بیشتر است .

کد خبر 546724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha