برپایی نمایشگاه قرآنی در حسینیه تاریخی بعثت یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: نمایشگاه علوم قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در حسینیه تاریخی بعثت یزد برپا می شود.

علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان در سال های گذشته ما برنامه ریزی در زمینه برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان امسال نیز داشته ایم.

وی افزود: این نمایشگاه از روز هفتم ماه مبارک رمضان شروع می شود و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد که علاقمندان می توانند تا ساعت 23 در روزهای ماه مبارک رمضان در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: مکان برپایی نمایشگاه علوم قرآنی یزدحسینیه تاریخی بعثت است.

غیاثی گفت: کتاب، نرم افزار، قلم هوشمند قرآنی، قاب و سایر آثار هنری و محصولات قرآنی دراین نمایشگاه در معرض دیدعلاقه مندان یزدی قرار می گیرد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی مردم و علاقمندان به علوم قرآنی با جدیدترین آثار و تولیدات در این حوزه برپا می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر کتاب‌های علوم قرآنی و دینی، آثار هنری نظیر خوشنویسی، معرق و ... نیز با محوریت و موضوع قرآن به نمایش گذاشته می شود و هنرمندان در کنار فعالان قرآنی، حضوری اثرگذار در این نمایشگاه خواهند داشت..

کد خبر 549650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha