برگزاری گردهمایی آموزشی مددکاران کمیته امداد استان مرکزی

گردهمایی معاونان حمایت، مددکاران پرسشگر و مسئولان پذیرش، عصر روز گذشته (7مرداد) با حضور مدیر کل تحقیقات و پذیرش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مدیر کل تحقیقات و پذیرش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در این همایش با بیان اینکه با لطافت و ملایمت برخورد کردن یکی از خصوصیات شایسته امداد گران است، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از سالم ترین دستگاه ها در سطح کشور و در زمینه تکریم ارباب رجوع است.

 

ملک شاهی با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات یک امدادگر و مدد کارحرفه ای از بعد علمی، افزود: مقوله حمایت با توجه به رویکردهای جدید باید به صورت هدفمند و زماندار باشد.


وی تصریح کرد: مددکار امین مردم است و می بایست در پذیرش ایشان با دلگرمی و آغوشی باز به وظیفه اش عمل نماید.


مدیر کل تحقیقات و پذیرش و مددکاری اضافه کرد: مددکار کارآمد باید برنامه های این نهاد را با محوریت تحول و مدل سازی و برنامه های تدوین شده برای ارباب رجوع و مخاطبین تبیین نماید.


در ادامه این گردهمایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مددجویی استان ارایه کرد.

 

مهندس محسن ولیئی گفت: استان مرکزی از ظرفیت های بالایی برخوردار است و کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت استفاده صحیح از ظرفیت های موجود اقدامات و برنامه ریزی های زیر ساختی را انجام داده است.


پایان پیام/

کد خبر 55174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha