قرآن معجزه جاوید نبی مکرم اسلام و مربوط به همه ادوار است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: معجزه انبیاء بزرگ الهی منوط به زمان و مکان خاص بود و اما قرآن به عنوان معجزه جاوید نبی مکرم اسلام (ص) مربوط به همه ادوار و انسانهاست و مواهب معنوی آن همواره جاری و ساری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد امروز (8 تیر) در حاشیه مراسم انس با قرآن دادگستری استان یزد به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: معجزه انبیاء بزرگ الهی منوط به زمان و مکان خاص بود و اما قرآن به عنوان معجزه جاوید نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)مربوط به همه ادوار و انسانهاست و مواهب معنوی آن همواره جاری و ساری است.

وی به وجود آثار و برکات زیاد قران کریم در همه دوران ها اشاره کرد و بیان کرد: قرآن قلب سخت انسان های دوران پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را که معروف به قصی القلبی بودند نرم و به سمت اسلام جذب کرد.

این مقام مسئول به جریان فضیل عیاض اشاره کرد و گفت: قرآن فضیل عیاض، راهزن و اوباش را دچار تحول کرد و این فرد که هیچکس از دست او ایمن نبود با نگاه  به قرآن دست از همه ظلم و هرزگی کشید و توبه کرد و کار به جایی رسید که از یاران امام صادق (علیه السلام) شد.

وی قرآن را راهگشا برای حل مشکلات مادی و معنوی جامه انسانی ذکر کرد و گفت : هر مشکلی را می توان با تمسک و توسل به قران به فضل الهی حل کرد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی خاطر نشان کرد : قران زنگار دلها را پاک می کند و قلب را برای کسب معنویات صیقل می دهد.

 

 

 

 

کد خبر 554694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha