فریاد نفرت مردم دارالعباده یزد با شعارهای « مرگ بر اسرائیل»

خبرگزاری شبستان: مردم دارالعباده یزد همزمان با سراسر کشور روز قدس را با فریادهای « مرگ بر اسرائیل» گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مردم درالعباده یزد همزمان با سراسر کشور امروز( 10 تیر) با حضور در راهپیمایی روز قدس، فریادهای « مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر آمریکا» سردادند و خواستار نابودی این رژیم کودک کش شدند.

 

مردم یزد امروز از ساعت 11 صبح با حضور در میدان شهید بهشتی یزد راهپیمایی خود را با فریادهای« الله اکبر» آغاز کردند و پیر و جوان، زن و مردم همگی یکپارچه  با فریادهای « مرگ بر اسرائیل» به سمت مسجد ملااسماعیل یزد به راه افتادند.

 

فریادهای «دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست»، «آل سعود خائن، مرگت باد شرمت باد»، «یا ایها المسلمون، اتحدوا اتحدوا» از شعارهای مردم یزد در راهپیمایی روز قدس بود.

 

همچنین پلاکاردهایی در دستان مردم با مضامین شعارهای «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه»، «مرگ بر داعش» و «مرگ بر منافق» نیز در میان جمعیت به صورت متعدد نشان داده می شد.

 

در این راهپیمایی و حماسه بزرگ روز قدس مردم و مسئولین در کنار یکدیگر فریاد « مرگ بر اسرائیل» سر می دادند و استاندار یزد، معاونان استاندار یزد، اعضای شورای شهر و مسئولان سازمان های مختلف استان نیز در این راهپیمایی همگام با مردم بودند.

 

در پایان این مراسم نیز مردم درالعباده با حضور در نمازجمعه بار دیگر  نماز اتحاد بخش جمعه را با شوری بیشتر از گذشته با پا داشتند.

 

کد خبر 555492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha