حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بر دهان یاوه گویان بود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و فریادهای « مرگ بر اسرائیل» مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد امروز (11 تیر) در خطبه های نماز جمعه یزد ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: باردیگر مردم کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم در دهان استکبار جهانی زدند.

وی افزود: قدس به عنوان قبله اول مسلمانان است که متاسفانه با نقشه های استکبار جهانی آنجا را غصب کرده اند و رژیم صهیونیستی نیز با سلاح های هسته ای و به دور از حقوق بشر آنجا را گرفته است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: حضور پرشور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس وظیفه مسئولان را در کشور بیشتر می کند و مسئولان نیز بایستی خدمتگذاری خود را نسبت به گذشته بیشتر داشته باشند.

آیت الله ناصری بیان کرد: حضور در مناسبت‎‎های ملی و مذهبی، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای حراست از ارزش‎‎های دینی مکتب ناب محمدی است و مردم نیز باردیگر با حضور خود به خوبی این حمایت ها را نشان دادند.

امام جمعه یزد بیان کرد: مردم فلسطین مورد ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفتند و تعداد زیادی از آنها شهید و آواره شده‌اند و ملت ایران تنها یاور این مردم بی دفاع است که به برکت انقلاب اسلامی و آموزه‌های مکتب اهل بیت(ع) از مظلوم دفاع می‌کند.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود به نامه سردار سلیمانی در هشدار به آل خلیفه و آل سعود گفت: حکومت بحرین حکومتی دست نشانده عربستان است و همانگونه که عربستان شیخ نمر را به شهادت رساند اکنون می خواهند شیخ عیسی قاسم را که فردی معتدل است به بهانه‌های مختلف مورد آزار و اذیت قرار دهند که سردار سلیمانی با نامه خود موجب شد تا انها احساس خطر کنند و سرجای خود بنشینند.

کد خبر 555499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha