حضور امام رضا( علیه السلام) در جمهوری اسلامی، مهمترین دلیل عزت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: حضور امام رضا ( علیه السلام) در جمهوری اسلامی مهمترین دلیل سربلندی و عزت جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد، امروز ( ۲۲مرداد) در خطبه های نماز جمعه استان یزد ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: زندگی و سیره زندگانی ائمه ( علیهم السلام) و به خصوص امام هشتم شیعیان راهبردی برای رسیدن به قرب الهی است.

 

وی افزود: امام رضا( علیه السلام) در کشور ما میهمان هستند و برکتی برای ما و ایرانیان است و برای نگه داری ایران اسلامی هستند.

 

امام جمعه یزد  با اشاره به استکبار ستیزی گفت: یکی راه های استکبار ستیزی ایستادگی در مقابل انها است و باید بر اساس مقاومت الگویی برای جهانیان باشیم.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: ما باید در جامعه وحدت ایجاد کنیم و با همفکری بخش های مختلف از جمله نخبگان و صنعتگران و دانشگاهیان اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیریم و این طریق بحران ها را پشت سر بگذاریم.

 

وی ادامه داد: مردم ایران نشان داده اند که با ایستادگی خود در مقابل ظلم و استکبار و تحریم ها به نوعی ذلت را زیر پا گذشته اند و روز به روز سربلندتر خواهند شد.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: همانطور که خداوند در قرآن کریم بیان کرده است دشمنانتان تا زمانی که شما از دینتان روی نگردانید از شما دست بر نمی دارند و بدانید که ایستادگی دشمنی، همیشگی را نیز به دنبال دارد.

 

کد خبر 565251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha