کمک بیش از ۷ میلیارد ریالی خیرین و داوطلبان هلال احمر کرمان در  طرح ملی همای رحمت

خبرگزاری شبستان: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی همای رحمت، برپائی سفره افطاری و برگزاری مراسم باران مهربانی در طول ماه مبارک رمضان در جمعیت این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، نسرین پیرمرادی با بیان این خبر افزود: طرح ملی همای رحمت با تاسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) جهت کمک به افراد نیازمند همزمان با سراسر کشور در استان کرمان  به اجرا در آمد.  

 

 

وی تصریح کرد: در طول  ماه مبارک رمضان تعداد 5 هزار و 154   سبد غذایی شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، خرما، قند و شکر و سایر اقلام مورد نیاز به ارزش 6 میلیارد و 700 میلیون  و 200 هزارريال با مشارکت خیرین و اعضای داوطلبان در استان و مراکز شعب تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

 

 

پیرمرادی افزود: سبدهای تهیه شده به همت 93 داوطلب و 48 خیر نیکوکار و همچنین با مشارکت 77 نفر از پرسنل این جمعیت که بخشی از حقوق خود را به این امر خداپسندانه اختصاص داده بودند، میان خانواده های بی سرپرست، بدسرپرست، معلولین، ایتام، زندانیان، سالمندان و بیماران صعب العلاج توزیع شده است.

 

 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان به برپائی 197 سفره افطاری در مناطق محروم توسط خیرین و داوطلبان به ارزش 325 میلیون و 50 هزار ريال اشاره کرد و اظهار داشت: 5 هزارو 910 نفر نیازمند از این سفره های مهربانی بهرمند شدند.

 

 

پیرمرادی با بیان اینکه در لیالی قدر همه شعب با برپائی چادرهای سلامت که با مشارکت 54 پزشک و پیراپزشک و 49 داوطلب و 32 پرسنل همراه بود، خدمات درمانی رایگان به مردم ارائه کردند؛ از تلاش های ارزشمند مردم سخاوتمند ونیکوکار،خیرین و داوطلبان و پرسنل خدوم  هلال احمر استان که در راستای تحقق اهداف این جمعیت افتخار آفریدند، تقدیر و تشکر کرد.

 

 

گفتنی است، طرح ملی همای رحمت هر ساله با بهره ‌گیری از توان نیروهای داوطلب و خیرین نیکوکار در جمعیت هلال احمر سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه جهت کمک به نیازمندان با حفظ شان و کرامت انسانی آنها، اجرا می شود.

کد خبر 557560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha