بهره برداری ۳۳۶ پروژه عمرانی در هفته دولت در یزد

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: تعداد ۳۳۶ پروژه عمرانی در هفته دولت در یزد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد شب گذشته (31 مرداد) در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت: دولت تدبیر و امید برآمده از مردم است و امیدواریم هفته دولت نیز نمادی برای مردم و دولت منتخب باشد.

 

وی افزود: مهمترین برنامه ما در هفته دولت مشارکت مردمی است زیرا معتقدیم این دولت همان مردم هستند و منتخبین مردم در ان حضور دارند.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: ما در هفته دولت در استان یزد از 336 پروژه عمرانی بهره برداری می کنیم که تعداد 68 مرود از این پروژه ها به صورت ملی است.

 

میرمحمدی بیان کرد: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 3 هزار میلیارد ریال هزینه شده است که در بخش های حمل و نقل، آب و فاضلاب شهری و روستایی، گازرسانی، برق‌رسانی، راه و شهرسازی، مبلمان و بهسازی شهری، کشاورزی و دامپروری، نهال‌کاری، تولیدات گلخانه‌ای، طرح‌های هادی روستایی، احداث مدارس، پروژه‌های گردشگری  است.

 

وی ادامه داد: در این راستا یکی از فعالیت های ما همکاری با بخش خصوصی بود که از 17 مورد پروژه بخش خصوصی نیز در این هفته بهره برداری می شود.

 

استاندار یزد ادامه داد:  مجموعه پروژه‌های استان یزد که در این هفته افتتاح می‌شود 475 پروژه با سرمایه‌گذاری جمعا چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

میرمحمدی ادامه داد: دولت باید کاری کند که مردم نقش داشته باشند زیرا مردم دلسوزانه عمل می کنند و هزینه ها را هدر نمی دهند.

 

وی گفت: شاخص ترین برنامه دولت مشارکت عمومی است زیرا هفته دولت به نام مردم است که در این راستا نیز برنامه هایی داریم.

 

استاندار یزد تاکید کرد: اولویت‌های استان یزد در امر توسعه در هشت محور تقسیم‌بندی شده است که مهمترین مشکل آن نیز در خصوص مالی است اما به لطف الهی ما در این مدت اقدامات مناسب و قابل توجهی داشته ایم.

 

میرمحمدی خاطرنشان کرد: شاخص ترین اقدام دولت در راستای آب رسانی و تصویب خط دوم انتقال آب به یزد، تصویب منطقه علم و فناوری، کمربند سبز و پارک دروازه قرآن یزد است.

 

استاندار یزد در پایان با اشاره به اشتغال در استان یزد گفت:  میزان اشتغال مستقیم طرح‌های هفته دولت سه هزار نفر است که در سال 94 تعداد اشتغال ایجاد شده در استان یزد 10 هزار مورد و در سال 93 اشتغال ایجاد شده 15 هزار مورد بوده است.

 

کد خبر 567818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha