رونمایی از اولین دانشنامه صوتی تفسیر قرآن کریم

تنها تفسیر صوتی کل قرآن کریم توسط موسسه فرهنگی بیان هدایت نور تولید و در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شد.

به گزارش خبرنگار شبستان، اولین دانشنامه صوتی تفسیر قرآن کریم در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با نام "بیان 2" در اختیار قرآن پژوهان علاقه مند قرار گرفت.

 این نرم افزار بی نظیر شامل تفسیر قرآن، توسط محمدعلی انصاری است و به همت موسسه فرهنگی بیان هدایت نور تهیه و عرضه شده است.

 دکتر انصاری دارای درجه اجتهاد از حوزه علمیه مشهد و دکترای رشته ادبیات فارسی از دانشگاه می باشد که در طول بیست و پنج سال گذشته به پژوهش در عرصه تفسیر قرآن و شرح خطبه های نهج البلاغه مشغول بوده است.

 نرم افزار بیان 2، شامل تفسیر صوتی هزار و ششصد ساعته از قرآن کریم است و از امکانات گوناگونی همچون جستجوی موضوعی با بیش از چهارده هزار موضوع، امکان استفاده از قرآن داینامیک، امکان نشانه گذاری بر موضوعات و قرآن و امکان به روز رسانی و رفع اشکال اینترنتی برخوردار است.

این مجموعه در دو بسته بندی مجزا و با قیمت های 25 هزار و 50 هزار تومان به علاقه مندان تقدیم شده است.

علاقمندان می توانند با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و بازدید از غرفه این موسسه، مجموعه بیان 2 را تهیه کنید.

غرفه موسسه فرهنگی بیان هدایت نور، علاوه بر ارائه نرم افزارهای تفسیر موضوعی و تربیتی قرآن، شرح نهج البلاغه و گفتارهای ویژه، آثار مکتوب متعددی نیز از دکتر محمدعلی انصاری ارائه کرده است.

شایان ذکر است در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، آثار متعدد قرآنی در بخش های کودک، خانواده، نشر مکتوب، نوجوان، ادبیات، هنر های تجسمی و عکس، به نمایش درآمده است. 
 

پایان پیام/

 

کد خبر 57210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha