توجه به محتوا بهترین راهکار برای جلوگیری از انحراف جوانان  است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت فعالیت مبلغان در زمینه محتوادهی به جامعه در سطوح مختلف جامعه گفت: توجه به محتوا بهترین راهکار برای جلوگیری از انحراف جوانان در جامعه است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد امروز ( 8 مهر) در گردهمایی یاوران حسینی در استان یزد گفت:ما در استان یزد دارای ظرفیت های متعددی هستیم که باید بدان توجه شود تا بتوانیم به بهترین وجه از انها استفاده کنیم.

 

وی افزود: ما در استان 103 واحد فرهنگی، 362 کتاب منتشره از ابتدای سال 94، 750 کانون فرهنگی هنری مساجد، 99 موسسه قرآنی، 101 چاپخانه  و 102 نشریه داریم که می توان به خوبی از این ظرفیت ها استفاه کنیم.

 

استاندار یزد بیان کرد: ما باید از ظرفیت جوانان در هیات های مذهبی بیشترین استفاده در راستای کارهای فرهنگی داشته باشیم و فلسفه عاشورا را از این طریق تبیین کنیم.

 

میرمحمدی گفت: ما باید مشکلات موجود در بین جوانان را ریشه یابی کنیم تا آنها را از مشکلات و معضلات دور کنیم.

 

وی افزود: روند تغییرات دنیا که بر روی ما نیز تاثیر دارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا دنیا امروز با شبکه های اطلاعاتی و ارتباطی در منزل همه نفوذ کرده است و همراه همه ما وجود دارد که باید بیشتر بدان توجه کنیم.

 

استاندار یزد بیان کرد: اگر ذهنیت های ما عمدتا از محتواهای خارجی آغشته شود کمتر به محتواهای مدنظر توجه می کند که باید بتوانیم در مقابله با انها عمل کنیم و باید محتواهایی را تدارک ببنیم که برای جوانان جاذبه داشته باشد.

 

میرمحمدی بیان کرد: زمانی که ما خلا داشته باشیم جوانان خود را در انحراف قرار خواهیم داد و این که منع کنیم نتبجه ای در بر ندارد و موفق نخواهیم بود.

 

وی افزود: ما باید شرایطی ایجاد کنیم که جوانان ما به آن توجه کنند و بتوانیم انها را جذب کنیم و روی کارهایی که جوانان می توانند انجام دهند ارائه کنیم و کارها را نیز به آنها ارائه کنیم.

 

استاندار یزد گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی، سرشماری و ارائه اطلاعات صحیح به ماموران سرشماری از جمله مسائلی است که روحانیون باید به آن توجه کنند و سخنان خود را بر این اساس داشته باشند.

کد خبر 577295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha