تعداد ۹۸۰ هزار نفر مردم استان یزد پرونده سلامت دارند

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به فعالیت های بهداشتی در حوزه سلامت استان گفت: تعداد ۹۸۰ هزار نفر مردم استان یزد پرونده سلامت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد محمد رضا میرجلیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز ( 15 مهر) در نشست شورای سلامت استان یزد در استانداری یزد گفت: فعالیت های بهداشتی در استان یزد در زمینه سلامت به خوبی در حال انجام است که دستگاه های مختلف نیز همکاری خوبی دارند.

 

وی افزود: به اذعان کارشناسان هیچ دولتی تاکنون به این میزان فعالیت در زمینه بهداشتی نداشته اند که امیدواریم روز به روز افزایش پیدا کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد:تکمیل حوزه های زیر ساختی از جمله فعالیت های ما و اولویت ها است  که در این راستا نیز تفاهم نامه ای نیز داشته ایم.

 

میرجلیلی تصریح کرد: امضای تفاهم نامه با وزارت بهداشت، استانداری یزد و دانشگاه علوم پزشکی از جمله این اقدامات است که میزان 900 میلیارد ریال برای آن اعتبار مصوب شده است.

 

وی افزود: در این تفاهم نامه  میزان 450 میلیارد ریال وزارت بهداشت، 250 میلیارد ریال دانشگاه علوم پزشکی و 250 میلیارد ریال نیز در قالب خیری مصوب شد تا فقط در زمینه زیر ساخت ها هزینه شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: 980 هزار نفر مردم یزد پرونده سلامت دارند که در سامانه سلامت نام سیب ثبت شده و در کشور رتبه دوم دارد.

 

میرجلیلی بیان کرد: تعداد چهار میلیون خدمات به مردم یزد در سامانه سیب ثبت شده 30 درصد مردم یزد حداقل یک بار به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده اند

 

کد خبر 579041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha