نمایشگاه قرآن کریم در گرمه افتتاح شد

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن کریم در شهرستان گرمه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن کریم شهرستان گرمه، شب گذشته (17 مرداد) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری کانون فرهنگی، هنری موسی بن جعفر(ع) گرمه با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از فعالان قرآنی در تالار اندیشه این شهرستان آغاز به کار کرد.


حجت الاسلام و المسلمین گرمابی، امام جمعه گرمه در این مراسم معنوی، گفت: قرآن، ریسمانی است که از عالم بالا برای ما گذاشته اند تا ما بتوانیم با تمسک به قرآن به آن عالم ورود کنیم و در دنیای کنونی که با جنگ نرم قصد دارند مکتب ما را مورد هجوم قرآن دهند توجه به قرآن و تفسیر آن موجب نجات ما خواهد شد و ما را از گرفتاری ها نجات خواهد داد.


منصور درتومی، فرماندار گرمه نیز ضمن ابراز خرسندی از وجود این نمایشگاه، اظهار داشت: وجود چنین نمایشگاه هایی در سطح شهرستان لازم است چرا که ما باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا فرهنگ قرآن در جامعه نهادینه شود.


وی با بیان اینکه قرآن تنها کتابی است که ما را به سوی عالم بالا هدایت می کند، افزود: قرآن مایه تقرب ما به سوی خداست پس می طلبد که به آن توجه جدی شود.

 

علی اصغرشکوری، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه نیز در این مراسم قرآن را کتاب شناخت و معرفت، انسان سازى و تربیت بشر، نور و روشنایی و حکمت است و کتاب اندیشه و تفکر و تدبر و خداشناسى خواند.

 

این نمایشگاه شامل هفت غرفه از جمله غرفه حجاب و عفاف، نماز، نرم افزارهای قرآنی، تسنیم، انتشارت ثارالله از قم، کودکان و غرفه هنری- قرآنی است.


پایان پیام/

کد خبر 57981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha