دو میلیون اصفهانی در سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کردند/فعالیت ۱۴۳۵ مامور از امروز

خبرگزاری شبستان:معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان گفت: از سوم مهر ماه سال جاری تاکنون حدود دو میلیون نفر از مردم اصفهان در سرشماری نفوس و مسکن مشارکت کردند.

محمد رضا لعلی، معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، به وجود یک هزار و 700 خانوار با جمعیلی بالغ بر پنج میلیون و 100 هزار نفر در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: پیش‌بینی مرکز آمار برای ثبت‌نام اینترنتی خانوارهای اصفهانی در سرشماری نفوس و مسکن 95 حدود 35 درصد بود.

 

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار به دست آمده تاکنون دو میلیون نفر از مردم استان اصفهان در این سرشماری شرکت کرده‌اند، افزود: این میزان 607 هزار خانوار را تشکیل می‌دهند.

 

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان با اشاره به اینکه مشارکت مردم اصفهان در سرشماری الکترونیکی 35 درصد بوده است، افزود: شهرستان‌های کم جمعیت در این زمینه پیشتاز بوده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه سرشماری حضوری نیز از صبح روز گذشته و با مراجعه ماموران به درب منازل آغاز شده است، اضافه کرد: برای اجرای این طرح یک هزار و 435 نفر مامور برای مراجعه به درب منازل مردم در استان اصفهان انتخاب شده است.

 

وی با بیان اینکه 246 کارشناس آمار نیز سرشماری نفوس و مسکن را نظارت می‌کنند، اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند تا قبل از مراجعه ماموران سرشماری نسبت به ثبت‌نام خود در سامانه مراجعه کنند و در صورت مراجعه مامور کد آمارگیری را به آنها ارائه دهند.

 

لعلی بیان داشت: در صورت عدم ثبت‌نام خانوارها و حضور ماموران درب منزل آنها تنها به روش مصاحبه حضوری امکان ثبت‌نام وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه سرشماری اینترنتی تا ساعت 24 روز جمعه 30 مهر ادامه دارد، گفت: شهروندان تا این تاریخ می‌توانند قبل از مراجعه مامور آمارگیر به درب منازلشان اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند.

 

 

 

کد خبر 581780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha