تربیت ۳۰۰ دانش پژوه مهدوی برای حضور در مراکز آموزشی

خبرگزاری شبستان: مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) تهران از فارغ التحصیلی ۳۰۰ دانش پژوه در این مرکز و فعالیت آنها در سطح مدارس، دانشگاه ها و مراکز مختلف خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی عباسیان، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران در گفت وگو با خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری دهمین دوره تربیت مربی در این بنیاد تصریح کرد: ما تا کنون بالغ بر 9 دوره تربیت مربی مباحث مهدویت داشته ایم که دهمین دوره آن نیز در ماه های گذشته برگزار و مصاحبه شرکت کنندگان دوره دهم نیز 29 و 30 مهر ماه انجام شد.

 

وی ابراز کرد: حاصل برگزاری این دوره ها، آموزش قریب به 300 فارغ التحصیل مباحث مهدوی از میان خواهران و برادران در سطح شهر تهران است که با مدارس، دانشگاه ها، مراکز آموزشی و ارگان های مختلف در ارتباط هستند و ضمن آموزش مباحث مهدوی به سوالات و شبهات مطرح در این زمینه پاسخ می دهند.

 

میر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان تهران تصریح کرد: شرکت کنندگان در دوره های آموزشی پس از اتمام دوره باید در مصاحبه علمی شرکت کرده و به سوالاتی که مطرح می شود پاسخ دهند که در صورت موفقیت در مصاحبه به آنها مجوز تدریس مباحث مهدوی و گواهینامه پایان دوره اعطاء می شود.

 

حجت الاسلام عباسیان در رابطه با شرایط پذیرش متقاضیان در دوره های آموزشی گفت: گذراندن سطح دو حوزه برای حوزویان و داشتن مدرک لیسانس برای دانشگاهیان از شرایط پذیرش است و مدت هر دوره آموزشی 12 هفته است. دوره های آموزشی با حضور اساتید مطرح حوزه علیمه قم و مرکز تخصصی مهدویت برگزار می شود. سرفصل دروس ارائه شده برای حوزویان و دانشگاهیان مشترک است اما به لحاظ محتوایی تفاوت هایی وجود دارد.

    

وی در رابطه با دهمین دوره آموزشی این بنیاد تاکید کرد: قریب به 339 نفر برای شرکت در این دوره ثبت نام کرده بودند که از این میان 104 نفر پذیرفته شدند که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی بنیاد  اعلام شده است.    

 

عباسیان یادآور شد: مکان و ساعت افتتاحیه دوره تربیت مربی مهدویت دوشنبه، 10 آبان ماه از طریق سایت  mahdi.cc  اطلاع رسانی می شود و آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل موفق به شرکت در مصاحبه نشده اند نیز منتظر اعلام زمان مصاحبه در فرصتی دیگر  از طریق همین سایت باشند.

کد خبر 582943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha