پیشرفت جهان در گرو شکست دلار و اقتدار ‌آمریکا است

خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز دکترینال استراتژیک با اشاره به اقتصاد جهانی دلار و بدهی های جهانی گفت: پیشرفت جهان در گرو شکست دلار و اقتدار آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسن عباسی، رئیس مرکز دکترینال استراتژیک شب گذشته ( 10 آبان) در همایش « من مستکبرم، پس هستم» در دانشگاه یزد گفت: این حربه تحریم از سال 1359 شروع شده و باید توجه کرد که این تحریم از کربلا و صفین نیز وجود داشته و همیشه نیز دشمن برای رسیدن به هدف خود از تحریم های متعدد استفاده کرده است.

 

وی افزود: آمریکا به دادن سلاح های شیمیایی به عراق سعی اقدامی داشت که الان نیز در حلب دارد و امروز نیز داعش دست نشانده آمریکا بوده است.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک خاطرنشان کرد: الان اگر ناتو رژیم صهیونیستی و آمریکا نبودند صد بار ارتش سوریه و فاطمیون افغانی  آنها را جمع کرده بودند و اگر آمریکا نیز نبود ما بارها صدام را در زمان جنگ شکست داده بودیم.

 

عباسی تصریح کرد:ما هزاران نفر شهید شیمیایی و جانباز شیمیایی داشتیم ولی هنوز نتوانستیم که در جامعه مطالبه گری ایجاد کنیم تا بتوانیم در مقابل آنها بیایستیم و مانند آنها غرامت بگیریم همانطور که آنها از اموال ما برداشت کردند.

 

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس ایران پنجره ای به سمت غرب باز کرد تا شرایط بانک جهانی را بپذیریم و آن زمان نیز زمانی بود که شوروی سقوط کرد و آنها می گفتند که جهان فقط یک سرباز به نام آمریکا دارد.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک گفت:از سال 1373 مراوده ما با امریکا به جایی رسید که بسیاری ازسرمایه گذارانی که با ما ارتباط داشتند را تحریم کردند و جریمه شدند.

 

عباسی گفت: در زمان جرج بوش ما شعاری به نام گفتگوی تمدن ها داشتیم که 150 کشور به آن رای داد ولی آن زمان آمریکا اسلحه را در دست گرفت و ماجرایی به نام 11 سپتامبر را ایجاد کرد و همان زمان ایران را « محور شرارت» نامید و مزدی که ما دنیا را « گفتگوی تمدن ها» نامیدیم و با آنها همکاری کردیم که افغانستان را بمباران کردند این بود که « محور شرارت» نامیده شدیم.

 

وی بیان کرد: ما در مذاکرات هسته ای بسیاری از حقوق خود را کنار گذاشتیم اما آمریکاییها روز به روز گام خود را جلوتر گذاشتند و تا جایی پیش رفتند که مراکز هسته ای ما تعطیل شد ولی تعهدات خود را عمل نکرد و نقد را دادیم اما نسیه آنها را قبول کردیم که بعد از آنها نیز بیان کردند که ما هیچ قولی در این راستا نداده بودیم تا چرخه دلار را برداریم نشان داد که ما بار دیگر رودست خوردیم.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک خاطرنشان کرد:الان 190 کشور جهان جرات ندارند که با ایران معامله کنند زیرا دور برگردان انها را در مذاکرات ندیده بودیم.

 

عباسی بیان کرد: هشت مرحله در مفهومی به نام نهج البلاغه دارد که غدار نامیده می شود به نحوی که در میز مذاکره می نشیند اما پس از آن که از میز مذاکره بلند شد زیر قول خود می زند که نمونه آن ابوموسی اشعری بود.

 

وی افزود:منطقی که آمریکا می فهمد منطقی است که قاسم سلیمانی در سوریه و تهرانی مقدم در موشک دارد و مساله مذاکره با غدار بسیار ناراحت کننده است زیرا مومن نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شود.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک ادامه داد: این آمریکایی که در مقام استکباری برای خود در نظر دارد علیه این روحیه استکباری در 13 آبان طغیان می کنیم.

عباسی گفت: آمریکا اگر دست از استکباری خود بر دارد می داند آمریکا نیست.

وی افزود: دانشگاه جمهوری اسلامی 4 هزار و 600 دانشجو دارد که نیمی از آن علوم انسانی است که مبنای آن تثلیث است و بنیان نظریه علوم انسانی که پایه آن شرک است در علوم انسانی ما مطرح می شود.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب مبنای علوم انسانی را غیر توحیدی می نامند و نمونه های متعدد آن را می توان با تجزیه علوم انسانی دانشگاه های خود نشان داد.

 

عباسی تصریح کرد:اگر قرار است تثلیث را به جوان امروزی نشان دهید آن طرف آن باید اندیشه توحیدی را نیز بیان کنیم و آنها را به دانشجویان بشناسانیم تا خودشان آزادانه انتخاب کنند.

 

وی ادامه داد: اساس علم جمهوری اسلامی غیر توحیدی است و وقتی حکومتی مبانی نظری آن که در جامعه بروز پیدا می کند آن سیستم حتما دچار مشکل می شود.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک گفت:بسیاری از علمای ما در خصوص ربوی بودن بانک های ما بیان کردند و تا جایی بود که برای سیستم ربوی آیت الله جوادی آملی بغض کردند و زمانی که این حرف ها به گوش مسئولان ما نرسید حتما دچار مشکل می شویم.

 

عباسی گفت: خداوند در قرآن منشا بسیاری از مشکلات را ربا می داند  و مسخره کردن این حرف ها را اثر اموزش غیر توحیدی است.

 

وی بیان کرد:دیکتاتوری های دنیا مثل عربستان ، بحرین ، قطر اردن به عنوان دوستان آمریکا هستند و غیر دکوکرات هستند و آمریکا دچار بحران هویتی شده است.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک خاطرنشان کرد: تا ایران تکلیف خود را با علوم انسانی تثلیثی روشن نکند بحران هویت وجود دارد و سیستمی به نام ایالات متحده نیز دچار این بی هویتی شده است.

 

عباسی بیان کرد: این جهان متکبر دچار بحران هویت شده است که با حمله آمریکا به سوریه میلیون ها نفر آواره می شوند.

 

وی افزود:فرمول به خاک مالیدن امریکا را رهبر انقلاب بیان کردند که شکستن سروری دلار این راهکار بود زیرا بشر امروز به دلیل دلار نابود شده است و آمریکا برای ان برنامه ریزی کرده است.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک ادامه داد:شما در جنگ ارزی کشورتان نابود می شود و این ممکلت و اسلام را اگر می خواهید تضمین کنید باید با جنگ ارزی می توانید پیروز شوید.

 

عباسی گفت: دلار مبنای اقتصاد جهان است و ما باید از امپریالیسم دلار عبور کنیم.

 

وی افزود: 60 تریلیون دلار اقتصاد جهانی بدهی دارد که بانک جهانی آن را بیان می کند زیرا ربا است.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین بدون دلار راهپیمایی اربعین حسینی است زیرا دینار و ریال در این راهپیمایی وجود دارد و دلار دخیل نیست و از ربا جلوگیری می کنیم.

 

عباسی بیان کرد: تمام دنیا اسکناس بدون پشتوانه چاپ می شود که موجب مرک اقتصاد جهان است  ولی در مقابل آن امام خمینی (ره) بیان کردند که در اسلام پول نباید کار کند و کاری کنید که پول کار نکند» ولی متسفانه پول امروز کار می کند.

 

وی گفت: اگر دنیا معامله با پول امریکا را کنار بگذارد و پول آمریکا به کشورش باز گردد اقتصاد آنها از هم می پاشد و خود انها دچار هزاران مشکل هستند.

 

رئیس مرکز دکترینال استراتژیک بیان کرد: مجاهد کبیر اگر تو از کفار تبعیت نکنی پیروز خواهی شد و امروز نمی توانند ما را ببینند زیرا ربا را صدا می زنیم و برای جلوگیری از آن فریاد می کنیم.

 

کد خبر 584627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha