کلاس آموزشی قالیبافی و گلیم بافی در کانون فرهنگی هنری معرفت برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت گفت: کلاس آموزشی قالیبافی و گلیم بافی با حضور بانوان این روستا در محل کانون فرهنگی هنری معرفت برگزار شد.

صغری باقرزاده، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس آموزشی قالیبافی و گلیم بافی با هدف تبیین مفهومی اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل با حضور بانوان این روستا در محل کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد امام حسین (علیه السلام) برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف حمایت از اشتغالزایی بانوان در روستا اجرا می شود، تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی پس از آزمون به قبول شدگان مدرک فنی و حرفه ای اهدا خواهد شد.

 

باقرزاده با بیان این مطلب که در این طرح پایگاه مقاومت بسیج کوثر نیز مشارکت جدی داشت، خاطر نشان کرد: بیش از 40 نفر در این دوره آموزشی شرکت کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت با یادآوری این مطلب که پس از اتمام این دوره هماهنگی برای برگزاری دوره آموزشی گبه بافی پیش بینی شده است، افزود: اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی و مشارکت بانوان در این عرصه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره بود.

کد خبر 591948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha