۲۷ ایستگاه هلال احمر در جاده های گیلان مستقر شدند

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار ۲۷ ایستگاه هلال احمر در جاده های استان به مدت سه ماه خبرداد و تصریح کرد: از این تعداد ۲۱ پایگاه ثابت و ۶ اکیپ سیار است.

مهدی ولی پور، مدیرعامل هلال احمر گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه فعالیت های بشردوستانه و خدمات رسانی به مردم در مواقع بحران از وظایف ذاتی هلال احمر است اظهار کرد: در این راستا هلال احمر با شرکت در طرح زمستانه پلیس با حضور در جاده های استان به در راه ماندگان امداد رسانی می کند.

 

وی ادامه داد: کمک رسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان ناشی از بارش برف، ترافیک و سوانح جاده ای از وظایف هلال احمر در طرح زمستانه است.

 

ولی پور  از استقرار  ۲۷ ایستگاه هلال احمر در جاده های استان به مدت سه ماه خبرداد و تصریح کرد: از این تعداد ۲۱ پایگاه ثابت و ۶ اکیپ سیار است.

 

وی اضافه کرد: همچنین ۲۱ دستگاه آمبولانس، ۹ دستگاه ست نجات، ۱۶ دستگاه خودروی کمک دار از دیگر امکانات هلال احمر در طرح زمستانه است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه روزانه هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی آموزش دیده  در این طرح همکاری می کنند اظهار کرد: یک فروند بالگرد امداد و نجات نیز در مواقع حساس و بحرانی به کمک مصدومان می شتابد.

 

وی حضور سریع و به موقع جهت رهاسازی مصدومان در خودروها با حوادث جاده ای، توسعه تیم های امدادی در محورهای مواصلاتی استان، اجرای مفاد دستورالعمل مدیریت هماهنگ عملیات رسیدگی به حوادث جاده ایی و برقراری ارتباط دائم با پاسگاه های پلیس را از اهداف جمعیت هلال احمر در طرح زمستانه برشمرد.

کد خبر 592545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha