امروز وحدت رکن اساسی دین اسلام در جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به وحدت بر اساس آیات قرآن گفت: امروز وحدت رکن اساسی دین اسلام در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد روز گذشته ( 28 آذر) در نشست هم اندیشی مدیران رسانه های استان یزد در بسیج رسانه گفت: اهداف بسیج رسانه باید برای جامعه رسانه ای تبیین شود تا بتوان در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

وی افزود: بسیج رسانه می خواهد با روحیه ای جهادی کار کند و اگر این روحیه نباشد بسیج رسانه معنایی ندارد و در این راستا نیز تعامل و همکاری نیروها به خودی خود می تواند اثر گذار باشد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه در قبل از انقلاب اگر در مورد وجدت حرفی زده می شدبه عنوان توصیه بود و در خصوص ریشه عمیق قرآن ان توجه نمی شد  اما خوشبختانه پس از انقلاب این نگاه تغییر کرد و الان ما وحدت را به عنوان رکن اساسی دین مشناسیم.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: بحث وحدت واجب کفایی نیست بلکه وحدت بر هر کسی وظیفه است و باید همه وحدت و اتحاد مسلمین را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: امروز یکی از نیازهای ضروری جهان اسلام اتحاد و وحدت است که اگر نداشته باشیم دچار مشکل می شویم  و ما نیز باید در کارهای خود پر رنگ ببینیم و به آن بپردازیم.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: خداوند تفرقه و جدایی را در ردیف عذاب های الهی قرار داد که وظیفه اصحاب رسانه است تا از تفرقه جلوگیری کند.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: برجسته کردن بیانات مقام معظم رهبری برای رسانه های بایستی امری اساسی باشد تا بتوانند بر اساس آن هم راهبردهای خود را پیدا کنند و هم این که در راستای تبیین ان برای جامعه گام بردارند.

کد خبر 595049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha