نام گذاری دهه فجر امسال به نام « گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی»

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال گفت: امسال با نام « گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» نامیده شده است.

سعید زارع، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به مردمی بودن مراسم های بزرگداشت دهه فجر در حاشیه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: امسال ما شعار دهه فجر را « گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» نامیده ایم.

 

وی افزود: ما در این ایام در استان یزد برنامه های مختلفی را برنامه ریزی کرده ایم که بزرگترین و پرشورترین برنامه ما نیز در روز 22 بهمن  به صورت راهپیمایی عظیم و با حضور پرشور مردم است.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: ما معتقدیم که مردم باید به صورت پرشور در این برنامه ها حضور داشته باشند زیرا یکی از شاخصه های انقلاب ما مردمی بودن آن است.

 

زارع گفت: در این راستا ما در استان یزد کمیته هایی را برنامه ریزی کرده ایم که اصناف، دانشجویی، مساجد، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و طلاب از جمله این کمیته ها و اعضای آنها هستند.

 

وی ادامه داد: پرشکوه ترین برنامه ما در همان روز 22 بهمن است که امیدواریم با همکاری همه جانبه دستگاه ها و حضور پرشور مردمی به عنوان نمادی از حمایت عظیم مردم از انقلاب اسلامی است.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: در این راستا هر کدام از بخش ها وظایف مهم و متعددی دارند که وظایف رسانه ها نیز بسیار اثر گذار است زیرا میتوانند صدای ملت ایران و انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کنند.

 

زارع ادامه داد: در این راستا ما معتقدیم که مردم جمهوری اسلامی همراه و همزمان در سراسر کشور بار دیگر با آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی و به پیروی از مقام معظم رهبری حضور پررنگ در برنامه های این دهه دارند و مشتی محکم در دهان استکبار می زنند.

 

کد خبر 597592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha