عرضه مجموعه مقالات پژوهشی بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن

مسئول غرفه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مجموعه مقالات پژوهشی بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در نمایشگاه قرآن به محققان و پژوهشگران عرضه می شود.

 

محمد مهرابی، مسئول غرفه سازمان اوقاف و امور خیریه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار شبستان گفت: حضور سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از بزرگترین متولیان قرآنی کشور در نمایشگاه قرآن امری مسلم و ضروری است.

وی افزود: رویکرد غرفه سازمان اوقاف و امور خیریه در این نمایشگاه برقراری ارتباط هر چه بیشتر با مخاطبان و معرفی محصولات سازمان های مرتبط، عملکرد سازمان، خدمات قرآنی و غیره است.

مهرابی تصریح کرد: کار جدیدی که امسال در نمایشگاه قرآن انجام دادیم برپایی نمایشگاه تصاویر بیست وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن بود و همچنین گلچینی از بهترین تلاوت های این دوره از مسابقات در این غرفه برای مخاطبان پخش می شود.

این مسئول اداره فرهنگی بقاع متبرکه با بیان اینکه گلچینی از بهترین تلاوت های قاریان مشهور تحت عنوان آوای وحی بین بازدیدکنندگان بصورت رایگان توزیع می شود.

مهرابی با اشاره به محصولات مکتوب این غرفه گفت: مجموعه مقالات پژوهشی بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در قالب شش جلد که در دوره بیست و هشتم این مسابقات رونمایی شد، به صورت رایگان در اختیار پژوهشگران و موسسات علاقه مند قرار می گیرد.

مسئول غرفه سازمان اوقاف گفت: در دو جلد اول این مجموعه موضوع قرآن و بصیرت بررسی شده، دوجلد دوم به موضوع قرآن واهل بیت می پردازد، جلد پنجم به قرآن و علوم انسانی اختصاص دارد و مقالات خارجی در جلد ششم آمده است.

وی با اشاره به مسابقه مشق بندگی ابراز کرد: یک بروشور قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان، قرآن، فعالیت های قرآنی سازمان و وقف تهیه شده که در پایان آن سوالاتی مطرح شده که بعد از ماه مبارک رمضان به برندگان این مسابقات جوایزی اهدا می شود.

مهرابی عنوان کرد: آخرین شماره نشریه باران که ویژه کودکان و نوجوانان است به کودکان و نوجوانان هدیه داده می شود همچنین نشریه وقف میراث جاویدان، کتاب اصطلاحات باب وقف و استفتائات مقام معظم رهبری درباره وقف به پژوهشگران به صورت رایگان اهدا می شود.

مسئول غرفه سازمان اوقاف تصریح کرد: معرفی بحث وقف به خصوص وقف قرآنی در قالب مجموعه نمایشگاهی در این غرفه عرضه می شود و همچنین گزارشی از اولین دوره وقف چشمه جاری و فراخوان دومین دوره این جشنواره در این غرفه برگزار می شود.

شایان ذکر است غرفه سازمان اوقاف و امور خیریه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در نیم طبقه بالای شبستان، قرار دارد.

پایان پیام/
 

کد خبر 60214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha