تصویب سه میلیارد دلار برای تجهیز و نوسازی مدارس کشور

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: برای تجهیز و نوسازی مدارس کشور سه میلیارد دلار اعتبار تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان در نشست شورای آموزش و پرورش استان که عصر امروز( 30 دی) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان در رشت برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاشم این است که از حقوق فرهنگیان دفاع کنم.

 

وی در ادامه گفت: فرهنگیان زمینه ساز رشد و بالندگی فرزندان آینده ایران هستند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی سعی و تلاش ما بر این است تا در برنامه ششم و بودجه سال 96 امور مربوط به فرهنگیان پررنگ‌تر شود، گفت: اجرای کامل طرح رتبه بندی فرهنگیان و ساماندهی معلمان و فرهنگیان در دستور کار است.

 

وی اعلام کرد: مجلس برای تجهیز و نوسازی مدارس سه میلیارد دلار تصویب کرده که این مسئله می‌تواند حرکت خوبی برای ارتقای سطح آموزش در کشور باشد.

 

عباسی اضافه کرد: سهم گیلان با توجه به اقلیم و آب و هوای استان در این حوزه می‌تواند برجسته باشد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سعی می‌کنیم دانشگاه فرهنگیان در گیلان قوی تر شود، گفت: برای پاسخگویی به نیاز آموزشی استان ناگزیر هستیم از دانش آموختگان گیلان بهره ببریم.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان اذعان داشت: گیلان از نظر استعداد و خلاقیت در جایگاه بالایی قرار دارد و باید برای تربیت معلمان و مدیران خلاق از ظرفیت‌های داخل استان مانند دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.

 

 وی با اشاره به اینکه باید نگاه واقع بینانه به امور مختلف آموزش و پروش داشته باشیم، گفت: آموزش و پرورش نباید دستخوش مسائل سیاسی شود.

 

عباسی یکی از اهداف متعالی آموزش و پرورش را تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برشمرد و یادآور شد: تمامی تلاش‌ها در آموزش و پرورش متمرکز بر این هدف است.

 

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان گیلان آمادگی دارند هرجا که نیاز باشد تمام قد از آموزش و پروش و فعالیت‌های آموزشی در استان حمایت کنند.

کد خبر 602892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha