عرضه جدید ترین نسخه نرم‌افزار تقویم دیجیتال

نرم‌افزار تقویم دیجیتال با امکانات نمایش تقویم به صورت شمسی و قمری و میلادی و قابلیت گردش در ماه‌ها و سال‌های دیگر از سوی موسسه فرهنگی آوای مهر کوثر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نرم‌افزار تقویم دیجیتال (نسخه یک) با امکانات نمایش تقویم به صورت شمسی و قمری و میلادی با قابلیت گردش در ماه‌ها و سال‌های دیگر، نمایش تاریخ، رویداد، ذکر روز در دسکتاپ به همراه توضیحات برای هر رویداد، امکان تبدیل سه تاریخ شمسی، قمری و میلادی به یکدیگر، پخش نماهنگ مداحی، مولودی و آهنگ‌های مناسبتی در روزهای مربوطه از سوی موسسه فرهنگی آوای مهر کوثر در نوزدهمین نمایشکاه بین المللی قرآن کریم عرضه می شود.

نمایش حدیث، پیام اخلاقی، حکایت، پرسش و پاسخ و شعر برای هر روز، امکان نمایش اوقات شرعی برای بیش از 550 شهر و منطقه ایران، امکان پخش قرآن قبل از اذان و پخش تعقیبات نماز بعد از اذان، متن و صوت اعمال روزهای هفته و اعمال مشترک ماه‌های قمری از جمله امکانات دیگر این نرم‌افزار است.

این نرم‌افزار برنامه‌‌ای جامع قرآنی با خط عثمان طه و تلاوت ترتیل استاد منشاوی، متن و صوت بیش از 100 دعا و مناجات و زیارت، امکان ایجاد لیست شخصی و ذخیره دعاهای مورد نظر، 15 ساعت مذهبی با امکان انتخاب و نمایش ساعت‌ها در دسکتاپ و 365 کاغذ دیواری حدیثی زیبا به صورت موضوعی و با قابلیت جست‌وجو را نیز در خود دارد.

غرفه موسسه فرهنگی آوای مهر کوثر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در شبستان اصلی بخش رسانه های دیجیتال قرار دارد.

شایان ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا چهارم شهریور مصادف با 26 ماه مبارک رمضان در مصلا امام خمینی پذیرای علاقه مندان به قرآن و فرهنگ قرآنی است.

پایان پیام/
 

کد خبر 60711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha