گردآوری 105 انیمیشن مذهبی در لوح فشرده 25 ساعته

مجموعه 105 انیمیشن از زندگی پیامبران، امامان و داستان‌های قرآنی به‌صورت لوح فشرده به همت موسسه «خانه هنر» در بخش نشر مکتوب نمایشگاه قرآن‌کریم عرضه می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، انیمیشن‌هایی از چهار کشور ایران، عربستان، لبنان و سوریه در قالب یک لوح فشرده گرد‌آوری و کار دوبله نسخه‌های عربی آن توسط موسسه «خانه هنر» انجام شده است.
بنا به این گزارش، اکثر انیمیشن‌های تدوین شده دراین لوح محصول کشور ایران هستند و تنها 22 اثر ارائه شده در این لوح فشرده از عربی به فارسی دوبله شده‌اند.
شایان ذکر است انیمیشن‌های خارجی این مجموعه با نظارت مستقیم ناظران مذهبی تدوین شده تا خانواده ها با خیال راحت بتوانند این لوح فشرده را برای کودکان و نوجوانان خود خریداری کنند.
به گزارش ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم، گردآوری این مجموعه انیمیشنی 25 ساعته بیش از سه سال زمان برده و تهیه‌کنندگی آن را «مجتبی اسکندری» بر عهده داشته است.
گفتنی است غرفه بهار دل‌ها- خانه هنر در راهرو الف بخش نشر مکتوب که در طبقه همکف شبستان مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) واقع شده، قرار دارد.
همچنین شایان ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 4 شهریور مصادف با 26 ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.
پایان پیام/

 

کد خبر 60760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha