آموزش مجازی حفظ و قرائت قرآن مجید در نرم افزار رضوان 2

آموزش حفظ قرآن مجید در 5 مرحله و آموزش صوت و لحن در 11 جلسه از جمله امکانات نرم افزار رضوان 2 است که در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نرم افزار رضوان 2، دارنده عنوان خادم قرآن رتبه ممتاز ازنمایشگاه بین المللی قرآن کریم در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن عرضه می شود.

بنا به این گزارش در این نرم افزار برای اولین بار صوت قرائت مجلسی کل قرآن توسط استاد منشاوی و ترتیل کل قرآن توسط استاد پرهیزکار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

همچنین آموزش حفظ قرآن مجید در 5 مرحله و 11 جلسه آموزش صوت و لحن توسط استاد شاه میوه از دیگر امکانات این نرم افزار است.

ترجمه گویای قرآن مجید با صدای سماواتی، آموزش مخارج حروف، نغمات، روانخوانی و تجوید قرآن و فرهنگ موضوعات و واژگان و فهرست الفاظ نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

 

طبق این گزارش کاربران این نرم افزار می توانند از تفاسیر المیزان (عربی و فارسی)، نمونه، مجمع البیان، راهنما، نور، کوثر و الطیب البیان و همچنین از متن کامل نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان با صوت و ترجمه های فارسی و انگلیسی بهره مند شوند.

مجموعه احادیث 14 معصوم با امکان جستجوی موضوعی کتابخانه علوم اسلامی و قرآنی، داستانهای پیامبران با صوت و تصویر و سرگرمی های اسلامی ویژه کودکان و نوجوانان دیگر امکانات این نرم افزار را تشکیل می دهد.

شایان ذکر است این نرم افزار با تخفیف 30 درصد به قیمت های 13 هزار و 500 و 7 هزار و 500 در بخش رسانه دیجیتال نمایشگاه بین المللی قرآن به فروش می رسد.

شایان ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 5 شهریور مصادف با 26 ماه مبارک رمضان پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/

 

کد خبر 61148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha